Jyllandsringen

Her finder du kommende og tidligere arrangementer, samt fælleskørsel og "snak" og diskussion om Træf.
Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Jyllandsringen

Indlægaf Lolk » 24. feb 2015, 09:12

Når du deltager i Hill Climb, kan du også køre hillclimb banesprint ATTACH=CONFIG]9281på Jyllandringen, det må da være noget for en Corvette. Man kan selvfølgelig også bare se på.
Mvh lolk
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (52.45 KiB) Vist 5019 gange

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Hej Lolk Det kunne være så

Indlægaf Morten F P » 24. feb 2015, 21:46

Hej Lolk
Det kunne være så skægt at være med. Jeg smiler stadig når jeg tænker på Jyllandsringen sidste år... :-)
Der er bare generelt for få timer i døgnet, derfor tør jeg ikke rigtig binde an med det.

VH Oluf #1169

Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Hej Oluf. Ja det er også

Indlægaf Lolk » 3. mar 2015, 18:57

Hej Oluf.
Ja det er også fint at komme ud at prøve Corvetten under kontrollerede forhold. Kørslen på Jyllandsringen jeg vil deltage i, er åbenbart enkeltstart hvor man er den eneste bil på banen. Så undgår man også nærkontakt med de andre biler. Hvis det kniber med tiden, kunne du evt deltage i Hill Climb nær ved Rebild Bakker lørdag d. 18-4. Det er også enkeltstart.
Mvh lolk

CopenhagenGT
Indlæg: 0
Tilmeldt: 3. mar 2015, 07:44

Hvis man er frisk på

Indlægaf CopenhagenGT » 4. mar 2015, 10:13

Hvis man er frisk på lidt mere frie rammer så bør man overveje Trackdayklubben.dk - de har så vidt jeg husker ca. 8-10 arrangementer rundt om på de danske/sydsvenske baner hvor man kan få øvet sin køreteknik.

mvh
Anders

Morten F P
Indlæg: 78
Tilmeldt: 15. jan 2010, 11:23
Geografisk sted: Ålsgårde
Kontakt:

Hej Lolk Du og fruen har

Indlægaf Morten F P » 18. apr 2015, 19:49

Hej Lolk
Du og fruen har lige været på TV2 Nord fra Hill Climb i Rebild.
Det ser rigtig sjovt ud, jeg må simpelt hen med en dag. :D

VH Oluf #1169

Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Hej Oluf. Ja det var simpelthed

Indlægaf Lolk » 18. apr 2015, 20:48

Hej Oluf.
Ja det var simpelthed super godt, strålende solskin, 60 gamle biler, og alle bilerne fik sømmet i bund. I pauserne fik vi ellers bare sparket dæk, og set på de skønne biler. Severin fra Jelling var med ( han har købt en af Kurt T. Hansens Corvetter-Big Block), han var desværre dygtigere end mig, men det var dejligt ikke at være den eneste Corvette. Han kørte på 1.07 min bedste tid var helt oppe på 1.11 (de hurtigste biler kørte 0.57 tror jeg). Godt arrangement, super professionelt arrangeret, præmier til de 3 bedste i hver række. Vi var bare 5 kørere i vores række, og det lykkedes mig at kæmpe mig op på en flot 4 plads æd den!
Mvh lolk


Tilbage til "Træf - Oplevelser - Arrangementer"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 91 gæster