Forespørgsel om kørsel af kommende brudgom i Roskilde

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.

GFZt8I

Du kan vælge 1 mulighed

 
 
Vis resultater

Gæst

Forespørgsel om kørsel af kommende brudgom i Roskilde

Indlægaf Gæst » 6. feb 2012, 11:44

Hej Alle medlemmer af club-corvette.

Jeg skriver til jer da min kære storebroder skal giftes og i den anledning, skal han jo fejres af hans kammerater.. Min storebror har lige siden han var lille drømt om at eje en Corvette, men denne dag er endnu ikke kommet, og derfor vil vi gerne overraske ham med en tur i en Corvette, hvis der er nogle der kunn have lyst til at hjælpe.?

Vi kommer til at befinde os i Roskilde området, og det er udelukkende min storebror der skal opleve hvordan det er at sidde i en Corvette som passager. Det kommer til at dreje sig om den 17 marts eller den 24 marts 2012.

Håbet er at en af jer Corvette-ejere har lyst til at kigge forbi og køre min bror rundt i 15-30 min. så han kan få en lille drenge drøm opfyldt :)..

Og angående betaling, dækker vi selvfølgelig benzin og mon ikke vi kan finde lidt god rødvin eller øl, eller evt. smide lidt ekstra kroner oveni..

Hvis det lyder som noget en af jer kunne have lyst til at deltage i må i meget gerne ringe til 28738710, eller skrive til consiligere@gmail.com,

Med venlig hilsen

Casper Jensen

Edel
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:47

Den tjans har Per påtaget

Indlægaf Edel » 18. feb 2012, 14:43

Den tjans har Per påtaget


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster