Forsikring af Corvette C6

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.

ZN1rau

Du kan vælge 1 mulighed

 
 
Vis resultater

Gæst

Forsikring af Corvette C6

Indlægaf Gæst » 29. nov 2011, 01:11

Hej,

Jeg er i gang med at handle lidt på en Corvette C6 (6.0 - 2005 med 113.000km på klokken), men synes det er helt håbløst at finde en fornuftig løsning omkring forsikring. De forsikrings selskaber jeg har kontaktet forlanger enten en helt latterlig høj pris på en forsikring eller også vil de slet ikke røre ved en type bil som denne. Er der nogen med erfaring med hvilke forsikringselskaber der er til at snakke med omkring forsikring af, dette ellers så vidunderlige køretøj?

V.H.
Jonas.

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Hej Jonas den billigste måde at

Indlægaf Allan#373 » 30. nov 2011, 16:26

Hej Jonas
den billigste måde at forsikre på er nok hvis bilen er uden afgift, og den skal flex-leases. De fleste leasingselskaber har en form for "flådeforsikring" og forlanger bilen forsikret der. Det er til at betale, jeg gav f.eks. lidt under 6000,- kasko for 6 mdr. for en C5 2004.

Hvis afgiften er betalt, er det nok lidt en anden sag. Jeg tror godt du kan få forsikring på en C6 i både Codan, Top og andre, men det betinger sansynligvis at du samler alle dine forsikringer i det selskab.
For et par år siden fik jeg forsikringstilbud på ovennævnte bil til 8000,- m/ fuld kasko fra Top, men da var jeg også "kernekunde" i selskabet.

God jagt
Mvh
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster