Kontingent..

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.
Gæst

Kontingent..

Indlægaf Gæst » 19. mar 2009, 01:01

For those who possess a difference of opinion to your corporation QuotesChimp don't visit tribunal. That you do not visit tribunal, in The Event That the corporation can't and also you agree with a neutral settlement for harms brought on by an uninsured driver. Alternatively, you take part within an settlement. In the settlement, there might be one arbitrator, for whom you and also the business spend mutually; or three arbitratorsone picked (and paid-for) from you, one by the firm, plus 1 by each of the formerly chosen arbitrators, for whom both events spend similarly. (We presume this technique is unfair as it pushes you to truly spend money on the opportunity of getting a difference of opinion to your corporation. For much more with this subject, notice Section 42.) The arbitrator(s) should decide whether you have the right to harms and, in that case, in what sum of money.

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

- Flot ny side i har

Indlægaf Roald #606 » 19. mar 2009, 08:58


-
Flot ny side i har fået, - men efter lang tids søgen er det dog ikke lykkedes mig at finde prisen på medlemskab...????


Det står blandt andet her

http://www.club-corvette.dk/findart.asp?nav=1&pp=3

Prisen er 400 kr pr år.

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Hej Nej, af een eller anden

Indlægaf Allan#373 » 19. mar 2009, 09:21

Hej
Nej, af een eller anden grund fremkommer prisen ikke før du har udfyldt indmeldelsesskemaet under "Medlemsskab CCD".
Kontingent er kr. 400,- årligt.
Udfyld skemaet, overfør 400,- og jeg skal straks indlemme dig i flokken :sifone:

Mvh
Allan
medlemsinfo
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Darling
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2005, 22:27

- OK, - tak... Vil dog lige

Indlægaf Darling » 3. sep 2009, 17:17


-
OK, - tak...

Vil dog lige vente til jeg ved om det bli'r..???


Ja, så er det gjort..;-)


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster