Glasfiber rep. - hvor?

Kan f.eks bruges til efterlysninger, invitationer, anmodning om kørsel mv.

Gæsters beskeder skal modereres før de kan vises. CCD Medlemmers svar/besked vises umiddelbart.
Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Glasfiber rep. - hvor?

Indlægaf Allan#373 » 29. mar 2014, 15:21

Medlemsinfo har modtaget følgende spørgsmål, som andre måske også kunne drage nytte af:

Hej jeg skal i gang med restaurering af en mini marcos. karrossen er af glasfiber. Og der har været sol tag i, som jeg skal have lukket. Har i en god reference til nogle der er gode til glasfiber reparation

Med venlig hilsen
Christian Loving
Mobil: 20856890
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

Pfingstl
Indlæg: 12
Tilmeldt: 23. sep 2013, 10:20

Det er et job for

Indlægaf Pfingstl » 29. mar 2014, 22:11

Det er et job for en bådebygger der har tid og lyst til at påtage sig opgaven. Men ikke nogen stor eller umulig opgave.

Sådan fik jeg selv kontakt til en bådebygger der tilfældigvis også interesserede sig for US biler. (Mange år siden)

Min daværende Corvette havde nogle "flotte" bagskærne (kanter) der skulle tilbage til original.

Der plejer at være bådebyggere omkring de fleste større havne. Ellers er det bare at søge på nettet og ringe rundt.

Et soltag er ikke et stort problem. Men kræver lidt ekstra da der skal genskabes et nyt stykke med et pæn overflade.

Har selv lige lukket et par huller på begge bagerste skærmkasser en eller anden har lavet på et tidspunkt. Det hjalp på lugt og støj i kabinen !!
Jens
1971 454/TH400
FAST EZ_EFI 2.0, BORGESON, HYDRATECH, DEWITT

Har rodet med biler i over 30 år..........


Tilbage til "Opslagstavlen - åben for gæster / Open for visitors"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster