Luxor Hotel, Las Vegas

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Luxor Hotel, Las Vegas

Indlægaf (udmeldt) C3 » 5. mar 2011, 19:03

Jeg sidder lige og planlægger sommerferien i Calif og Las Vegas.
Luxor, pyramide hotellet, der ellers er kendt for at være ret pebret kan nu fås til uhyrligt lave priser.
Er der nogen der ved hvorfor?
De andre Vegas hoteller er også billige for tiden, men netop Luxor er uhørt nedsat. Vi plejer at bo på Riviera - som i år er dobbelt så dyrt som de tidligere år. Så Luxors pris skyldes åbenbart ikke en generel voldsom afmatning i LV.
C3

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Hej C3, De har lige indskrænket

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 21. mar 2011, 19:35

Hej C3,
De har lige indskrænket deres forlorne Tutankamon (muligvis stavet forkert) udstilling, så må man jo skære i priserne..... >:o)
Jeg var der i april sidste år og da var alt OK så du kan roligt bestille.
Vi tager også til West USA til sommer, har du forslag til hvor man billigst kan leje en Vette for en dag...??

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Tak, jeg har bestilt. Nu

Indlægaf (udmeldt) C3 » 25. mar 2011, 18:33

Tak, jeg har bestilt. Nu mangler bare den langsommelige ESTA.

Jeg kender ikke en konkret udlejer - men der var flere mindre udlejere på the Strip, bl.a. en ca. overfor Paris, der havde rimelige priser.

C3

Beslagsmeden
Indlæg: 7
Tilmeldt: 23. mar 2007, 20:56

Hej Jesper Da jeg var i

Indlægaf Beslagsmeden » 25. mar 2011, 20:07

Hej Jesper
Da jeg var i Kentucky, lejede jeg en knaldene gul C6 med sorte stafferinger. HZH 436 HK og en masse af det fede udstyr med justerbar undervogn og you name it :-), i Hertz.
Jeg ved ikke om det var billigt...... men fedt

Beslagsmeden

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Fedt er hvad jeg er

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 16. maj 2011, 13:39

Fedt er hvad jeg er ude efter så jeg prøver mig frem hos Hertz, tak for hjælpen..... >;o)

C3, ESTA er da ikke langsommelig, du skal bruge et par minutter på at udfylde på internet og får som regel svar indenfor 1 - 5 minutter.
Men hvis du plejer omgang med Bin Ladens efterladte familie varer det muligvis lidt længere at få grønt lys..... >:o(

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

I Los Angeles er det

Indlægaf LasseG436 » 16. maj 2011, 13:49

I Los Angeles er det væsentligt billigere at leje corvette hos Avis fremfor Hertz ca. halv pris, desuden har den fra Avis den originale navi med headup display, hvor den fra Hertz har deres latterlige kæmpe neverlost mursten siddende på siden af instrumentbrættet til stor irritation for med passageren.

Hvis man bare skal have en almindelig bil er National/alamo klart den billigste, for den pris du får på nettet er den du skal betale alt incl. de andre kommer der både tax og forsikring og alt muligt andet oveni.

Split
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. maj 2007, 11:13

Har lige boet på Planet

Indlægaf Split » 1. jun 2011, 13:02

Har lige boet på Planet Hollywood midt på Strippen i 3 dage , fredag til mandag , dobbelt værelse med det hele , 120,- USD / nat. uden morgenmad. kan anbefales


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster