Viking 2010

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Viking 2010

Indlægaf david » 23. sep 2009, 17:25

noget tyder på at viking 2010 bliver lidt anderledes, der er booket dette band:
:bike:

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Det var da en positiv

Indlægaf LasseG436 » 24. sep 2009, 21:17

Det var da en positiv nyhed, er sgu lidt træt af al det 50'er rock man altid er tvangsindlagt til ved US træf

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Det var da en positiv

Indlægaf david » 24. sep 2009, 21:33


Det var da en positiv nyhed, er sgu lidt træt af al det 50'er rock man altid er tvangsindlagt til ved US træf


Tror de har hørt dine bønner, iøvrigt hvornår kan vi leje os ind i Los Angeles, synes det lød lidt spændende :sifone:

Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

Kan tilslutte mig Lasse mht.

Indlægaf Allan#271 » 24. sep 2009, 21:40

Kan tilslutte mig Lasse mht. musikken :) ...... nu der er en tråd om viking run , så var der en del sure opstød fra nogle ccd medlemmer efter sidste års Viking Runs planlægning .

MEN... Hvilke tiltag / idèr kunne ccd medlemmerne så ønske sig for næste viking run .. ?

Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt :)


OBS. Husk at træffes holdes af Roskilde Amerikanerbil klub og deres regelsæt

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Kan tilslutte mig Lasse mht.

Indlægaf david » 24. sep 2009, 21:47


Kan tilslutte mig Lasse mht. musikken :) ...... nu der er en tråd om viking run , så var der en del sure opstød fra nogle ccd medlemmer efter sidste års Viking Runs planlægning .

MEN... Hvilke tiltag / idèr kunne ccd medlemmerne så ønske sig for næste viking run .. ?

Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt :)


OBS. Husk at træffes holdes af Roskilde Amerikanerbil klub og deres regelsæt


ja godt spørgsmål, jeg springer over denne gang :leaving:, jeg vil nøjes med at :party1: og :driving: , håber at vi får denne at se rygtet vil vide at den næsten er færdig:


LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Tror de har hørt dine

Indlægaf LasseG436 » 24. sep 2009, 22:09


Tror de har hørt dine bønner, iøvrigt hvornår kan vi leje os ind i Los Angeles, synes det lød lidt spændende :sifone:


Jeg tager derover d. 16 okt. og har flere emner i kikkerten, så det skulle da forhåbentlig gerne lykkes i løbet af efteråret.
Det er jo med at slå til inden ejendomsmarkedet vender derovre igen.
Vi har iøvrigt allerede planlagt 7 ture i 2010, hvoraf jeg er med på mindst 4 af dem, og jeg er rimelig træt af at bo på hotel, men mere om det senere.

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Så skal man høre på

Indlægaf Lykkemark » 24. sep 2009, 22:12

Så skal man høre på den infernalske Highway to Hell støj.

Jeg tror jeg taler på manges vegne, også ude i de mange mindre klubber, at stemningen ville stige betydeligt hvis disse to gæve danskere stod for underholdningen:




Lykkemark:streger:

Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

musik.... vetter i den "rigtige"

Indlægaf Allan#271 » 24. sep 2009, 22:28

musik.... vetter i den "rigtige" farve med store motore...usa ture ...
Hallo !!! Har jo tyvstjålethapset tråden...;)
tilbage på sporet:auto:

MEN... Hvilke tiltag / idèr kunne ccd medlemmerne så ønske sig for næste viking run .. ?

Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Så skal man høre på

Indlægaf david » 24. sep 2009, 22:44


Så skal man høre på den infernalske Highway to Hell støj.

Jeg tror jeg taler på manges vegne, også ude i de mange mindre klubber, at stemningen ville stige betydeligt hvis disse to gæve danskere stod for underholdningen:




Lykkemark:streger:


synes hellere vi skal have richard ragnvald på banen :rofl:


david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

musik.... vetter i den "rigtige"

Indlægaf david » 24. sep 2009, 22:45


musik.... vetter i den "rigtige" farve med store motore...usa ture ...
Hallo !!! Har jo tyvstjålethapset tråden...;)
tilbage på sporet:auto:

MEN... Hvilke tiltag / idèr kunne ccd medlemmerne så ønske sig for næste viking run .. ?

Og er der nogen ccd medlemmer der ønsker at tage sig af planlægning .. Eller sker der ikke en skid som hvor formand ville have sagt



du er hermed udnævnt som hovedkoodinator :seeya:


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster