Corvette nr. 2

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Henrik Savkov
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. jul 2012, 13:55

Corvette nr. 2

Indlægaf Henrik Savkov » 20. mar 2012, 16:25

Så har jeg købt min Corvette nr. 2

113,- på Ebay :party1: inkl. shipping fra USA



Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Orv udvidelse af vognparken ;-) Lykkemark

Indlægaf Lykkemark » 20. mar 2012, 21:07

Orv udvidelse af vognparken ;-)

Lykkemark

Henrik Savkov
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. jul 2012, 13:55

Hej Lykkemark. Dejligt du er ovenpå

Indlægaf Henrik Savkov » 21. mar 2012, 16:53

Hej Lykkemark.

Dejligt du er ovenpå igen.

Meeeen...... havde nu aligevel, forventet en ca. 30 liniers lang kommentar til min nye Vette Matchbox

:respekt:

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Det kan du da sagtens

Indlægaf Lykkemark » 22. mar 2012, 01:38

Det kan du da sagtens få Henrik

Men husk ordene som salig Hr Heiberg sagde til datter Johanne Louise Heiberg, da hun for første gang var med sin far i Det Kongelige Teater, og gamle Heiberg rejste sig efter ouverturen, og slæbte datteren ud af logen, og ud af teatret, med ordene: "Husk Johanne, forventningens glæde er altid den største".
Om disse første sætninger er helt sandfærdige ved jeg naturligvis ikke, men jeg fik historien fortalt af Jørgen Reenberg, da han gav sin formidable H.C. Andersen figur i stykket: "Fra Regnormenes Liv" på Betty Nansen Teatret i 1981.

Henrik, nu bliver du nok lidt skuffet, når du læser de næste linier, men sådan er livet vel i al almindelighed, husk jager man kun lykken, det perfekte, det fuldkomne, passerer livet forbi, og så ender man med at sidde som en sur gammel mand på plejehjemmet, i stedet for at se muligheden for at give sygeplejersken et niv, og derefter at foregive at man ikke er ved sine fulde fem-seks stykker.

Jeg har haft den store glæde og helt udelte super dejlige fornøjelse at besøge flere medlemmer af denne klub, hvilket har gjort det helt klart for mig, at jeg simpelthen befinder mig på Corvette fanatismens absolutte nulpunkt, på nær Le Mans.
.
Jeg har ikke fået tatoveret crossflags på min spinkle brystkasse, eller på mit underben, jeg magter ikke at lave en Corvette hule på mit værksted og jeg gider ikke at lytte til 50'er rock a billy musik, Elvis, Bill Haley, Righteous Brothers og you name it. Men det er deres "mahogni", og det har jeg det dejligt med, rigtigt dejligt.
Til din oplysning er det sådan, at når jeg skal høre musik, skal det helt være et par hundrede år ældre, eller fra i går. 1950-60-70-80-90 fise musik, er komplet lige meget. Her kan det indrømmes at jeg kan være lidt forurenet Se sagen er, jeg boede som dreng lige overfor Hr de Mylius.

Han var nu heller ikke noget lys på det elektroniske, vi prøvede en dag at koble hans el guitar via bananstik, til familiens "TO-R" radio (han havde ikke råd til forstærker, vi skriver vel 1966-67 og Hr Peter Belli passede Musikhjørnet v/Svend Olaf Møller på næste gadehjørne og for det ikke skulle være løgn på det andet hjørne boede Rudolf Hansen fra The Defenders), det gik ikke godt, og efter øvelsen var radio'en lydløs.
Så blev han sur på mig, og så gik jeg ned og piftede hans cykel:rofl:
Men det blev nu godt igen.

Men, folks værksteder, kan faktisk imponere mig helt vildt, nogle af de løsninger jeg har set, er simpelthen super kreative..og jeg er glad for at få dem vist, for jeg kan ikke få sådanne ide'er.

Nu skal man jo ikke være en hel farisær, jeg har monteret pladespiller (grammofon) på værkstedet og har 2 meter plader fra dengang (som jeg egentlig ikke gider at høre mere, men det er jo ikke stuerent at sige), og ja jeg har gemt min gamle Beomaster 3000 som skal kobles på. Men hvad hjælper det egentlig, når nu jeg elsker stilhed ?

Kan du se kompleksiteten ?

Jeg har været den meget lykkelige ejer af en VW Touareg, den kørte mig sikkert rundt i Norden, derfor har den fortjent 3 modelbiler i tre forskellige størrelser. Jeg har en fin rød Norton Commando Fastback 1971 model stående på mit skrivebord, den skal minde mig om på daglig basis, at sådan een skal jeg have, inden alderdomshjemmet (og chikane af dets kvindelige medarbejdere):hurray:

Jeg har lovet mig selv, at kommer den dag, hvor den motorcykel eller noget der ligner (Triumph Bonneville 120) så placerer jeg denne dyre model på min store smedeambolt (der nu står som en haveskulptur) og smasker min skovhammer på den.

Nu har du så fået en lillebitte ny bil, til at sætte på hylden, og det der er på hylden, er bare dejligt (såfremt det ikke er girokort)
Men Henrik, nu er du jo vant til at gå og gøre ting ved træ, hvilket er en interesse, du deler med andre i det Jyske, jeg kender da i al fald een. Men nu skal du til at lave dig et værksted til din Vette i rigtig størrelse.
Så har du, og sikkert mange andre brug for et tip, det kommer her:

http://www.digitalcorvettes.com/forums/forumdisplay.php?f=238

Her kan man til overflod læse masser af sund og god fornuft når man skal lave sig et lille bilværksted.

Fik jeg fortalt dig at din lille røde bil var sød ? Synes jeg det var sjovt at namedroppe lidt af min ungdom: Ja(ju)

Jamen det er den, og det synes jeg ikke kun fordi jeg nåede de 30 linier:party1:

Lykkemark

Martedal
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. apr 2007, 23:50

30 linier :-) Lykke du må

Indlægaf Martedal » 22. mar 2012, 22:00

30 linier :-)

Lykke du må i skole igen (eller tælle efter )


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster