Corvettevenligste parti ?

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf david » 2. nov 2007, 14:07

hej Lasse,

Ja nu har jeg(fordi jeg er med i kredsbestyrelsen) siddet med interview af de folketingskandidater som stiller op for NA. Ingen af dem jeg har hørt på betragter det som et deltidsjob, kender du viceborgmester Tulle Olsen fra dit område? hun stiller op for NA og ligesom vores lokale kandidat i Roskilde Jan Herskov (som er ansat i politiet/byrådspolitikker) går de helhjertet ind hvis de bliver valgt. Plan A er jo at støtte Fogh til four more years, blot med lidt flere visioner end DF kan levere :-)

mvh

din lokale spindoktor

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf Roald #606 » 2. nov 2007, 17:16

Hva er plan B så?

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf david » 2. nov 2007, 17:46

ronaldo, ja det svært at sige det afhænger af valgresultatet, men jeg synes nu det er fornuftigt nok at sælge sig selv så dyrt så muligt, det bliver en spændende valgnat!

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf Roald #606 » 2. nov 2007, 18:45

Ja det er rigtigt, men omvendt kunne de jo også tabe stemmer på at folk ikke ved hvor man har dem. Alene det at de ikke tilkendegiver hvem de vil pege på som statsminister er nok til at jeg ikke stemmer på dem.

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

re:Corvettevenligste parti ?

Indlægaf david » 2. nov 2007, 19:30

ronaldo, jeg kan godt følge dig, men jeg er nu tryg nok ved at de bliver i den borgerlige lejr, men jeg tror også man se på NA som et parti som ikke følger de traditionelle højre/venstre opdelinger. Der ligger en test inden på politiken.dk her kan man teste hvem man er mest enig i, det kan give sjove resultater :-)

Bogild
Indlæg: 0
Tilmeldt: 31. aug 2007, 14:15

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf Bogild » 3. nov 2007, 13:36

Tak for denne spændende tråd David.  

Er det hjertet eller hjernen hos den enkelte vælger der træffer beslutningen hvor krydset sættes?

For mig er spørgsmålet ganske simplet, ingen af delene.... Jeg føler ikke nogen stærk sympati for vores folkevalgte eller hvilke pati de repræsentere og deres mange fine målsætninger. Det eneste der tæller for mig er hvad der lander netto i min tegnebog, samt hvad jeg kan spare op til min alderdom, uden at blive flænses i skat af de midler også.  

Jeg frygter at vi vil se en overbudspolitik, specielt fra venstrefløjen, hvor jeg er ved at brække mig over deres velfærds målsætninger, hvor den offentlige sektor skal styrkes yderligere og gerne med ansættelser af endnu flere. Min stemme går til de konservetive eller venstre der vil skattelettelser, også til dem der gider at tjene mange penge. De har i øvrigt været fremme med at sætte hastighedsbegrænsningerne op på vore veje også, det må da tælle et eller andet sted i en corvetteklub.

Finn B
 

Lysmand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. mar 2005, 10:35

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf Lysmand » 5. nov 2007, 15:42

Jeg stemmer helt sikkert Venstre, jeg synes at landet kører rigtigt fint som det er nu.! 

Velfærd er vel et spørgsmål om flere hænder i det offentlige og hvor vil de få dem fra.? Jeg kan kun tale af egen erfaring, når jeg siger, at her i midtjylland er det umuligt, at skaffe flere hænder som gider at arbejde.! 

Her på fabrikken havde vi ansat 18 nye folk, de 10 af dem dukkede aldrig op, og ud af de 8 som kom,var de 6 af dem sygemeldt, inden der var gået en uge.! 

Men mon ikke Helle og co snart lover flere ansatte til alle firmaer som mangler, det er da efterhånden det eneste de ikke har lovet endnu.! 

/Thomas..

LasseG436
Indlæg: 2
Tilmeldt: 22. aug 2006, 00:47

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf LasseG436 » 5. nov 2007, 16:09

Lysmand

Lige mine ord.

Hvorfor skulle man skifte den bedste regering vi har haft i mands minde.

Det duer bare ikke med en barbiedukke som statsminister.

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf (udmeldt) C3 » 10. nov 2007, 23:45

Her er et sjovt klip, der forsøger at forklare hvad NA's skatteudspil står for:

http://www.youtube.com/watch?v=pNZ7jime2uo

C3

Lysmand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. mar 2005, 10:35

Re: Corvettevenligste parti ?

Indlægaf Lysmand » 12. nov 2007, 09:38

 sikke en  

Jeg håber sandeligt ikke, at han kommer med i en ny regering.!  

Nej lad os nu bare beholde VKO regeringen som den er.

/Thomas..


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster