Alt for ringe tilslutning

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

God ide Leif.

Indlægaf usa1#137-841 » 14. aug 2015, 16:30

God ide Leif.

Firefighter
Indlæg: 5
Tilmeldt: 12. maj 2015, 07:15

Hej med jer, det er faktisk

Indlægaf Firefighter » 15. aug 2015, 01:15

Hej med jer,
det er faktisk først nu at jeg fandt ud af at der eksisterer en FB gruppe .... så ja, jeg synes også at det vil være en rigtig god ide at oprette et link til Corvette Venner.

Mht. brugen af denne side, så synes jeg at det vil være en skam hvis folk begynder at trække i retningen af FB, da der er lagt et stort stykke arbejde i denne side.
Og jo, selvom jeg ny her i klubben så er jeg nok én af dem som "glemmer" at like diverse indlæg, mht. at like når jeg prøver at like Leif's indlæg så bliver det til en rød Thumbs Down ??

I øvrigt har jeg meldt mig til Skandinavisk Træf, men nu håber jeg bare at vetten bliver klar ! Selvom den selvfølgelig kører længere på literen på denne måde :-)

Mvh.
Kim
#1559
Vedhæftede filer
C.vet.jpg
C.vet.jpg (83.48 KiB) Vist 16376 gange

Henning P
Indlæg: 10
Tilmeldt: 15. aug 2009, 20:18

Nu er jeg lige igang

Indlægaf Henning P » 15. aug 2015, 18:39

Nu er jeg lige igang med, at skrive på vores så udmærkede hjemmeside . Jeg er selvfølgelig også ved ,at være en gammel mand, men jeg forstår ikke hvorfor,at Club relaterede information skal være to steder. Søger jeg information er det her på siden hvorellers. Mvh Henning

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Hej Henning Vores hjemmeside er bestemt

Indlægaf usa1#137-841 » 15. aug 2015, 19:54

Hej Henning

Vores hjemmeside er bestemt ikke dårlig, den er faktisk rigtig god.

Jeg tror at problemet er at Facebook siden er utrolig nem at bruge når man f.eks skal lægge billeder ind, selv om man er totalt uvidende mht. Computere er Facebook utrolig nem at gå til, især med IPad.

Måske kunne vores dygtige computerfolk finde nogle ideer der.

Lad os endelig holde vores hjemmeside i gang.


Vette hilsen
Flemming.

moesgaard-990
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

:):):):):):)

Indlægaf moesgaard-990 » 15. aug 2015, 22:37

:):):):):):)

moesgaard-990
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

Kommentar Hej Flemming Jeg vil nu ikke

Indlægaf moesgaard-990 » 15. aug 2015, 22:50


Kommentar
Hej Flemming
Jeg vil nu ikke give Jens ret.

Hej Jens
Du kunne jo gå i spidsen og kun skrive om Corvettestof her på siden. Du har sikkert ret i procentfordeling af kommentarer, men prøv lige at se, hvor mange der har klikket ind på de forskellige tiltag, det er jo ikke sikkert at alle har behov for at kommentere.
30 tiltag: Corvetter statrer omkring 1 april, det vil sige 20 uger til nu, det kan jo godt være at man har andet at lave end at køre Corvette, selv om det er lykken at suse derudaf. Jeg har nu ikke kunnet finde 5 tiltag som du har startet, men en 10 august og en 15 april, jo og så en fra Helle 5 april. Med hensyn til Facebook har jeg aldrig været på, og kommer det ikke, man kan jo se folk der efter tid, ikke kan føre en længere samtale, uden at kikke på Facebook. Jeg har andet at bruge min tid til
Jeg syntes at alle der er medlem af Corvetteklubben skulle bruge hjemmesiden her i stedet for (fjæset), bare en kommentar tihi.

Med Venlig Hilsen
Poul Erik 297 på Lises medlemsnr. da jeg har glemt min kode.

Jeg er helt enig! CM

Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Hej allesammen Godt der kommer noget

Indlægaf C5Nissen » 15. aug 2015, 23:02

Hej allesammen

Godt der kommer noget debat omkring CCD hjemmesiden, som jeg tror bliver set af en masse mennesker hver dag - men der er ikke mange håndfulde der skriver noget på siden. Om dette bunder i at man anvender siden til lige at checke temperaturen i klubben, og så ellers begiver sig til det forum som hovedparten af Danmarks befolkning kommunikerer over - nemlig Facebook, kan jeg ikke bedømme - men jeg tror det forholder sig sådan, og så har man på Facebook jo nok meget bedre muligheder for at diskutere løst og fast med de personer der er med i gruppen, uanset bindingen til tråd/emne som der er på forum, og ligeledes linke de emner og meddelelser sammen, som man har på sin Facebook profil.
Jeg tror ikke på vi får mere aktivitet på CCD forum, selvom man laver en mere aktiv side ( det er jo egentlig medlemmmerne der skal drive aktiviteten - ikke en webmaster der skal presse på hver dag) - det er nok mere det at man med Facebook har et medie, hvor man kan hoppe frem og tilbage mellem de grupper man er medlem i, og der derfor er mange der er helt trygge ved at skrive her, så efter min mening vil det optimale da være at CCD har en Facebook profil, åben for alle medlemmer - men hvordan opretter man det - og passer det sig selv, eller behøves der en vagthund ( læs webmaster) der holder tonen der?
Jeg har ikke en brik forstand på Facebook - har aldrig været med på ideen, så meld gerne tilbage med hvad i ser af muligheder omkring dette.

Hilsen #1031 C5-Nissen ( hjemmeside ansvarlig CCD)
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej alle FB er et professionelt

Indlægaf C4JOY1 » 16. aug 2015, 09:36

Hej alle
FB er et professionelt medie med et formål om at tjene penge og der sidder mange mennesker og laver analyser, alene på hvad vi som brugere er interesseret i og det kan vi ikke hamle op med, selvom vi har en nok så professionel hjemmeside. Det som bl.a. har givet FB succes er at man hele tiden får info om at der er sket et eller andet på en af de FB sider man nu er tilmeldt, det stimulerer vores naturlige nysgerrighed og derfor kigger vi. Sådan er det ikke med vores hjemmeside, der skal medlemmerne selv aktivt gå ind og kigge og hvis der ikke er sket noget fornyligt, går der noget tid før man kommer der igen, hvorimod FB der sker der noget hele tiden og så vænner vi os til at det er der vi skal gå ind hvis vi vil opdateres(smart). Som sagt tidligere lad os knytte de to medier sammen i stedet for og udnytte det som andre har udviklet, samtidig med at vi forfiner vores hjemmeside så den fremstår lækker. Jeg syntes at vores hjemmeside fremtræder pæn og ordentlig og hvis det er hvad målgruppen vil have så er det vel ok. Måske skulle vi aktivere vores medlemmer med et spørgeskema der skal synliggøre hvilke behov vores medlemmer egentlig har til hjemmesiden, inden vi bruger penge på at ændre noget.
Min beskedne analyse af situationen
vh
Leif

Henrik Berg
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. apr 2006, 19:36

Det der mangler her på

Indlægaf Henrik Berg » 17. aug 2015, 12:20

Det der mangler her på siden, er det facbook har nemlig en knap hvor man kan like. Nu vil nogen nok sige jamen den er jo her på siden. Ja og nej for man kan ikke se hvilken person der har liket og hvorfor skal man så trykke på den. En knap hvor man kan se hvem der trykker giver arrangøren en fornemmelse for om det er et godt indlæg.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Henrik, jeg håber du mener

Indlægaf usa1#137-841 » 17. aug 2015, 14:26

Henrik, jeg håber du mener FORNEMMELSE. Haha, du får et like alligevel.


Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster