Ja så skete det lige igen for Hanne

For alt ikke-corvette relaterede emner, cars, billeder, spas o.s.v.
Henrik Berg
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. apr 2006, 19:36

Ja så skete det lige igen for Hanne

Indlægaf Henrik Berg » 21. feb 2015, 09:01

Hanne kørte lige ud foran en mand, helt klart hendes skyld. Begge biler er totalt smadret, men heldigvis er begge uskadte. Efter de begge, temmelig rystede er kravlet ud af bilen, siger Hanne: "wow! se på vores biler; de er fuldstændig smadrede, men vi slap uden en skramme. Det må være et tegn fra gud om, at vi skal blive venner og leve i fred med hinanden resten af vore dage" og hun giver manden et stort kram og et kys på kinden. "Jeg er helt enig" siger manden og rødmer let. "og se siger Hanne, endnu et mirakel, min bil er totalt krøllet sammen, men den her flaske vin jeg lige har købt er fuldstændig uskadt, det er et tegn fra gud om, at vi skal drikke denne vin og fejre vores utrolige held" Hun giver flasken til manden, der åbner den men sin lommekniv og stadig temmelig rystet sætte flasken for munden, og drikker næsten halvdelen. Manden rækker flasken tilbage til Hanne, der sætter proppen i flasken, og sætter sig ned i vejkanten. Manden spørger forundret "øh skal du ikke have noget?" "Næh" siger Hanne "jeg tror bare jeg vil sidde her og vente på politiet". Ja nu får vi lavet bilen uden det koster os en krone. Ok ok det kostet en flaske vin til 49,50 kr.

Tilbage til "Snak / off topic"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster