Ecklers selvafhentning

Teknisk relateret snak
glasmand-821
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. dec 2005, 20:48

Hej Carsten jeg har et forslag

Indlægaf glasmand-821 » 17. aug 2012, 15:32

Hej Carsten

jeg har et forslag til køb af diverse stumper, ville det ikke være en ide, at forsøge og spørge Firstmile om de evt kan hjælpe, frem for at prøve i udlandet?

jeg ved mange har gode erfaringer med Firstmile og der er aldrig problemer med, at returnere varer også har de ydermere expertice i corvetter..

Bare et fotslag

VH Michael Bruun

mamstrup-1218
Indlæg: 0
Tilmeldt: 12. feb 2010, 12:43

Nå men så kom turen

Indlægaf mamstrup-1218 » 18. sep 2012, 14:01

Nå men så kom turen til Cali her i efteråret, dejligt med lidt sol igen. Turen startede med landing i San Fransisco og afhentning af et stykke Chevrolet Camaro Convertible, dejlig bil men lidt våget da jeg skulle have gulvtæpper, læderbetræk samt skum til sæder med hjem. Vi var to der var afsted denne gang for at spille en gang golf på Pebble Beach, kan anbefales. Efter golf kørte vi ned til corvettepacifica.com hvor det hele var bestilt, vi ankom om fredagen hvor der normalt var lukket, hvad vi ikke viste men heldigvis var de på stedet, meget venlige mennesker ingen problemer overhovedet, priser er meget rimelige f.eks læderbetræk koster 559,95 Dol. hvor jeg skulle have betalt 699,99 minus 20 % altså det samme hos Ecklers. Har man ikke set det før.
Men ellers en god tur og jeg kan anbefale corvettepacifica hvis man er ovre på vestsiden.

Mvh. Mamstrup

Bluevet
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. apr 2011, 09:10

Hej Jeg har nu afprøvet, ZIP

Indlægaf Bluevet » 27. mar 2013, 14:02

Hej
Jeg har nu afprøvet, ZIP Corvette gennem ShopUSA, det virker meget effektivt. F. eks er diverse reservedele, pakket forsvarligt ned og leveret hurtigt og præcist.
Bedste hilsner
Carsten

John Rasmussen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 14. jan 2012, 11:53

Jeg må nok sige at

Indlægaf John Rasmussen » 29. mar 2013, 15:25

Jeg må nok sige at jeg er skuffet over Ecklers, de vil bare ikke af med rabatten, har nok skrevet 15 mails frem og tilbage, den ene siger det ene, og en anden siger noget andet, et er sikkert, man får ikke en skid ud af det.
var det ikke muligt at klubben kunne få en god ordning, med en af de andre firmaer, der sælger reservedele, må nok sige at jeg nok har handlet hos Ecklers for sidste gang.
John :streger:


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster