Sidepipes Købes

Teknisk relateret snak
nitro-1349
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2010, 18:51

Sidepipes Købes

Indlægaf nitro-1349 » 23. okt 2010, 22:29

Jeg mangler Sidepipes til Vette C3 SB..
Hvem har noget eller ved noget ??
Evt Ring eller sms 20 84 84 80

Mvh Brian

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Hej Nitro Du må lige fylde

Indlægaf Lykkemark » 23. okt 2010, 23:40

Hej Nitro

Du må lige fylde lidt mere information på din forespørgsel, for jeg tror at jeg kan komme med en hel del forskellige muligheder.

Hvilken årgang er din bil ?
Hvilken manifold har du i.e. horn eller hedders ?
Vil du have rustfri, sort, glasfiberdækkede, masser af larm, ingen larm.
Skriv lidt mere, så kan den nød godt knækkes.

Lykkemark

nitro-1349
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2010, 18:51

Bilen er en 69er med

Indlægaf nitro-1349 » 24. okt 2010, 15:29

Bilen er en 69er med Headders, pipes må gerne være crome eller rustfri..

morten 598
Indlæg: 0
Tilmeldt: 8. jun 2006, 23:17

Hej Brian ,hvor mange skal

Indlægaf morten 598 » 25. okt 2010, 10:08

Hej Brian ,hvor mange skal der på ??????

nitro-1349
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2010, 18:51

Hej Morten Ja bare en i

Indlægaf nitro-1349 » 25. okt 2010, 19:31

Hej Morten
Ja bare en i hver side jo ;-)

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Nitro Måske er det mig der

Indlægaf Lykkemark » 26. okt 2010, 23:00

Nitro

Måske er det mig der er lidt langsom, og ikke kan finde ud af om du vil have noget nyt eller brugt.
Du siger du har hedders dem må jeg så antage er noget der ligner dette:



eller hva' ?

Lad mig spørge på en anden måde, leder du efter nogen der har noget brugt på lager eller vil du have nogle henvisninger til nogen der kan levere fin kvalitet "old school" eller en der kan levere i rustfrit tandlægestål SS 316 helt op til blokken begge fra US og hvor mange penge vil du ofre ?

Fortæl om din motor, hvad er det for een ?

Det duer ikke at spørge: "Jeg mangler en is, til min mund", og man så skal spørge hvilken is ?, og svaret er flødeis, hvilken flødeis ?, een med chokolade, skal der være nødder i, ja, hvad med krokant..ud med hele sproget så man kan svare, tak.

Lykkemark

nitro-1349
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2010, 18:51

Hej Lykkemark Ja undskyld men det

Indlægaf nitro-1349 » 28. okt 2010, 23:26

Hej Lykkemark
Ja undskyld men det er helt nyt for mig alt det her Corvette halløj, så jeg har meget at lære
Bilen er en 69er men med nyere front og bagende, motoren mener jeg er en 69er Smallblock (350)
Hvor der er monteret Holly karburator og Hedders, som ligner dem på dit billede. Det jeg søger er et sæt fine pipes
i crome eller rustfri (måske ala Hooker) gerne brugte hvis nogen har noget til at ligge, eller nyt hvis det er til at købe for penge
Jeg kender ikke priserne.. Håber jeg har udtrykt mig lidt klarer denne gang...

Mvh Brian

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

Det har du, he he

Indlægaf Lykkemark » 29. okt 2010, 01:50

Det har du, he he på en måde og ikke alligevel. Men skid på det vi tager det fra en ende af

Hvis du nu vil have tandlæge stål altså SS 316 hele vejen fra din motor, hedders og rør hele balladen så skal du kontakte:


CustomImageCorvettes@gmail.com

Vil du læse en længere diskussion om dette link for at tage en beslutning, så læs denne streng:

http://www.digitalcorvettes.com/forums/showthread.php?t=127883&highlight=stainless+sidepipes

Den kan man blive enten klog eller forvirret af.

Og så kan du se nærmere her:

http://www.customimagecorvettes.com/?p=146

Se hvis nu du er en flittig læser og søger efter noget rigtigt godt, så hopper du ind på denne side :

http://www.allencorvetteexhaustsystems.com/

Nu har jeg kørt i denne sæson med MidAmerica chambered exhaust på, og det var fjong, så nu vil jeg have det perfekt, så jeg vil lade Allen lave mit chambered exhaust system.

Se på hans side og træf dine beslutninger.

Lykkemark

morten 598
Indlæg: 0
Tilmeldt: 8. jun 2006, 23:17

hej brian,jeg kan forstå på

Indlægaf morten 598 » 29. okt 2010, 08:01

hej brian,jeg kan forstå på denne tråd at jeg ikke skal sende de sidepipes til trustrup lørdag som aftalt,men det havde nok været høfligere at sige det

nitro-1349
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2010, 18:51

Hej Morten Jamen jeg går og

Indlægaf nitro-1349 » 29. okt 2010, 19:44

Hej Morten
Jamen jeg går og tripper lidt og tænker skal eller skal ikke, men min mekaniker fraråder mig at købe dine universal sidepipes
Da han mener at der vil være for meget tilpasning ved ophæng, bøjninger osv. Og Bruno vil jo gerne hjælpe men har ingen værksted lige P.T
Så jeg vil nok lige se hvad der ellers er på markedet, inden jeg bestemmer mig, og finder jeg ikke andet i løbet af vinteren så kan det være jeg vender tilbage hvis det er ok
Men du har ret selvfølgelig skulle jeg ha givet besked lidt før, det må du undskylde...

Mvh Brian


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster