Sporing

Teknisk relateret snak
Hans chr
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. nov 2005, 17:02

Sporing

Indlægaf Hans chr » 9. okt 2007, 16:41

Hej.
Er der nogen i klubben der ved hvad der er de mest optimale sporemål (mest spidsning) til ganske almindelig gadekørsel.
Når man ser de spec. man kan finde på nettet, må de svinge  helt vildt, fra mange millimeter minus og til mange millimeter plus.
Det drejer sig om målene til en 69 Cab.

Mvh
Hans chr

Lysmand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. mar 2005, 10:35

Re: Sporing

Indlægaf Lysmand » 9. okt 2007, 17:02

Jeg kunne desværre ikke finde ud af at indsætte en fil, men hvis du sender mig en mail på thomas@diana-lys.dk vil jeg meget gerne sende dig de data jeg brugte på min 68ér.

Jeg sender den også til webmaster, så kan han måske ligge den ind under tips og teknik.! 

/Thomas..

Hans chr
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. nov 2005, 17:02

Re: Sporing

Indlægaf Hans chr » 9. okt 2007, 18:02

Hej Thomas.
Jeg kan desværre ikke logge ind på din mailadresse af en eller anden grund.
Nu er jeg også en computermongol så det er måske det.
Men problemet er at bilen er utolig levende og føles somom den skiftevis trækker til højre og venstre.
På nuværende tidspunkt er spidsningen +5 minutter totalt.
Det er muligvis i underkanten?

Mvh
Hans chr

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

re:Sporing

Indlægaf david » 9. okt 2007, 19:46

Alle bøsninger i a-arme, styrekugler, styrehus, hjælpestyrearm(idler arm), styrhus, bøsninger i trailing arms, bøsninger i strut rods, fjedre og støddæmpere (største synder er bøsninger i trailing arms) skal være i god stand ellers vil den sejle fra lidt til meget. Hvis der er 'hjulspor' på motorvejen eller du kører over striber vil den også trækker lidt, det er normalt.

Gæst

re:Sporing

Indlægaf Gæst » 9. okt 2007, 19:50

Øh, nu skal/kan man ALDRIG logge ind på en mail adresse. Du skal blot sende ham en e-mail ved at venstre klikke med musen direkte på den blå skrift i Lysmands indlæg. Hvis det ikke virker, skal du kopiere e-mail adressen over i 'modtager' feltet, når du skal sende en e-mail fra dit mail program. Mvh Smipe

Lysmand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. mar 2005, 10:35

Re: re:Sporing

Indlægaf Lysmand » 10. okt 2007, 10:00

Jeg fik Bjarne til at ligge det ind under tips og teknik, se under ';indhold'; og nederst ved ';undervogn';, her står det.! 

/Thomas


Tilbage til "Generelt teknisk forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster