Der går 2 rør fra gearkassen og ind i køleren...... På min er der monteret slange på rørerne og igen på en studs på køleren.
spørgsmålet er:
1) SKAL der være rør hele vejen? eller er det ok med slange det sidste stykke vej ?
2) Hvad tid går der med at pille køleren af ?
PFT / Claus
Gearkasserør / slanger
Re: Gearkasserør / slanger
Jeg vil også gerne vide noget i den forbindelse. Jeg skulle ud og trille en tur idag, og bedst som jeg kommer afsted, ser jeg røg i bakspejlet. Jeg stopper kareten kikker ned under bilen og der tapløber det ud med rød olie.
Olien løber ud fra forenden, jeg antager at der er en oliekøler i 'køleren' for olien er har fulgt slangen/røret og dryppet ned på højre udstødning. Som følge af 'olietomhed' vil bilen ikke køre.
Jeg antager at man har lavet et slange/rør/slange system af hensyn til at tinge ikke skal kunne vibreres over ?
Hvordan reparerer jeg nemmest og hurtigst det her, jeg har ingen lift endnu ?
Er det dexron 3 man skal købe og hvor meget ?
Hvor exakt hælder man dexronnet på ?
Skriiig
Lykkemark
Re: Gearkasserør / slanger
der skal sidde slange imellem rør og studser i køleren netop for at tage vibrationer
køleren er nem at tage af, det som kan drille er kølershroud.
dextron III er fin
olien hældes på i højre side (passagersiden) helt oppe ved firewalen sidder der en oliepind til gearkassen.
køleren er nem at tage af, det som kan drille er kølershroud.
dextron III er fin
olien hældes på i højre side (passagersiden) helt oppe ved firewalen sidder der en oliepind til gearkassen.
Tilbage til "Generelt teknisk forum"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster