En stor tak til Claus´s Garage – kan varmt anbefales

Alm. snak
Kim G
Indlæg: 21
Tilmeldt: 2. apr 2007, 23:42

En stor tak til Claus´s Garage – kan varmt anbefales

Indlægaf Kim G » 10. nov 2012, 21:45

På min ferie til Tyskland i starten af juli gik bilen i stå og ville ikke starte. Den kom hjem på et fejeblad og blev afleveret på Claus´s Garage. Jeg var selv involveret i fejlfindingen. OBD testeren viste ingen fejl. Symptomerne blev sendt ud på den Amerikanske Corvette hjemmeside og forskellige fejlforslag blev efterprøvet uden held. Det lykkedes dog Claus´s folk til sidst at identificere at vandpumpen var utæt og at den over længere tid havde dryppet vand ned i strømfordeleren. Strømfordeleren var efterhånden så medtaget at nogen gange kunne bilen starte og køre men for så pludselig gå i stå.
Det har været en fornøjelse at arbejde sammen med Claus´s folk og det har været en god ting at kunne være med på sidelinjen. Jeg kan varmt anbefale Claus og hans mekanikere. Det er rart at være godt kørende igen lige her inden nummerpladerne skal af for vinteren.
De bedste hilsener
Kim #725

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Kim Dejligt at høre, havde

Indlægaf C4JOY1 » 11. nov 2012, 17:25

Hej Kim
Dejligt at høre, havde selv budt ind med er par forslag, da den årgang kan drille med alarmsystemet som sætter fuelpumpen ud af drift, den fejl der er noget "tricky".
var iøvrigt ikke klar over at vandpumpen sad over strømfordeleren, noget mystisk placering må man sige. Vi ses til foråret.

vh
Leif

Kim G
Indlæg: 21
Tilmeldt: 2. apr 2007, 23:42

Hej Leif Du skal også have

Indlægaf Kim G » 11. nov 2012, 22:40

Hej Leif
Du skal også have en tak for dine bud på hvad der kunne være årsagen. Ja det er en noget speciel placering, og udformningen af strømfordeleren og også ganske anderledes end man normalt ser.
Ja vi ses til foråret og hils din frue
De bedste hilsener
Kim #725


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 89 gæster