Ja så kom det så vidt !!!

Alm. snak
Helle
Indlæg: 23
Tilmeldt: 2. apr 2009, 11:52

Ja så kom det så vidt !!!

Indlægaf Helle » 22. mar 2012, 14:14

Ja undskyld men jeg er nød til at låne min kones lockon.

Da vores Webdiktator egenhændig uden advarsel og uden formandens viden har valgt
at udelukke mig fra forum, ikke har givet nogen forklaring på hvorfor efter jeg har sendt ham
mail, vælger jeg hermed at melde mig ud, og vil på det kraftigste opfordre alle Til at
møde op til den kommende generalforsamling, så i kan få stemt en handlekraftig bestyrelse
Ind , måske de kan få styr på admin alias Bjarne som er godt i gang med at ødelægge
Corvette Klub Danmark.

Hilsen Jens Bondemand:piggy:

admin
Indlæg: 0
Tilmeldt: 14. maj 2008, 22:27

Hej... Havde ikke set denne besked

Indlægaf admin » 22. mar 2012, 14:46

Hej...
Havde ikke set denne besked før jeg besvarede din mail.

Nu synes jeg du går over stregen min gode herre. Jeg er uden skyld i du har mistet dit password, det er din egen skyld, hvad du så end har lavet. Som jeg også besvarede i din mail, så kan du jo altid få et nyt password ved at anmode om et på forums.

http://www.club-corvette.dk/forums/login.php?do=lostpw

Jeg beklager jeg ikke har været hjemme hele dagen, så din mail kunne besvares noget før. Mange før dig har sikkert prøvet at miste deres password.

Jeg forlanger en offentlig undskyldning for dit ovenstående svineri. Jeg vil godt diskuterer, men direkte løgnhistorier og usandheder, det finder jeg mig ikke i!!
Læs venligt denne Alm Netetikette og Forum retningslinier (nederste del).

http://www.club-corvette.dk/forums/misc.php?do=showrules

Jens Damgaard
Indlæg: 55
Tilmeldt: 13. aug 2008, 22:20

Kan det være rigtig? Fordi man

Indlægaf Jens Damgaard » 22. mar 2012, 14:54

Kan det være rigtig?
Fordi man har en humoristisk sans og somme tider lidt ironiske kommentarer kan man blive lukket ude af forum.
Jeg synes ellers at vi har haft dejlig ro her i vores dejlige klub det sidste årstid.
M.V.H.
#979 Jens:beatdeadhorse5:

Frank1228
Indlæg: 21
Tilmeldt: 13. jul 2010, 09:21

Hej Jens (Damgaard ) Som relativt

Indlægaf Frank1228 » 22. mar 2012, 16:05

Hej Jens (Damgaard )
Som relativt nyt medlem i denne dejlige klub er det godt nok ærgerligt, at læse ovenstående med krav om undskyldninger, udelukkelser osv. uanset årsag.
Jeg kan godt lide din grafik - oversat med mine egne ord - Lad nu være med at tæske den døde hest - kom nu videre.
Jeg tager muligvis fejl med dette indlæg, men jeg kunne ikke lade være.
De bedste Corvette hilsener til alle

Frank1228

Henrik Savkov
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. jul 2012, 13:55

Hej Alle :) Jeg synes vi

Indlægaf Henrik Savkov » 22. mar 2012, 17:38

Hej Alle :)

Jeg synes vi skal holde en god tone.

Jeg bruger også ironi når jeg skriver, og fryger sommetider at det bliver læst negativt

Læs altid et indlæg med positive øjne,

Og hvis der er uoverensstemmelser så gå til hovedet istedet for røven. ( læses positivt )

Mvh. Savkov :)

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej Jens Kjær Jeg vil gerne

Indlægaf jko-1035 » 22. mar 2012, 17:50

Hej Jens Kjær

Jeg vil gerne opfordre dig til at overveje dit valg endnu engang. Der er trods alt mange medlemmer som nyder godt af din viden, behjælpelighed og næsten altid gode humør. Jeg ved bedre end nogen at nok snart er nok, men vi må alle gøre en indsats for at gøre tingene bedre, jeg troede at vi sendte et klart budskab til medlemmerne, ved at trække os fra bestyrrelsen, om at forandringer er tiltrængt og påkrævet på mange poster i klubben, ingen nævnt og ingen glemt.

Jeg vil lige benytte lejligheden til at opfordre alle de mange nye medlemmer klubben har fået de sidste år, om at træde frem og gøre en ny og frisk indsats vi mangle nye øjne og kræfter med nye holdninger og ideer, vi skal hurtigst mulig have alt gammelt uvenskab og mistro lagt bag os.

Dette er en hobby klub, der er ingen der ejer klubben hverken webmaster, kasseren eller formanden vi er alle fælles om en ting interessen for et stykke plastik, med en forbrændings motor. Alt dette er sku da ikke venskaber værd.

:mad:


Lige til sidst Jens Damgård - Få men kloge ord.

Jørgen Konradsen

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 69
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Hej alle Jeg har i eftermiddags

Indlægaf Allan#373 » 22. mar 2012, 19:23

Hej alle
Jeg har i eftermiddags talt med Bjarne webmaster pr. tlf. og efterfølgende sendt en mail til Jens "Bondemand" Kjær.
Jeg forventer hermed, at denne meningsudveksling på forum er afsluttet.

Tak til de medlemmer med positive udmeldinger, med den gode klubånd.

Mvh
Allan
formand CCD
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

moesgaard-990
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. nov 2007, 18:30

Tak Formand!

Indlægaf moesgaard-990 » 24. mar 2012, 20:48

Tak Formand!


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster