spørgsmål som ny vette ejer

Alm. snak
Rene A
Indlæg: 0
Tilmeldt: 21. feb 2012, 09:06

spørgsmål som ny vette ejer

Indlægaf Rene A » 22. feb 2012, 15:10

hej hej jeg har lige købt en c5, da jeg er helt grønd på det område giver det selvfølgelig en del spørgsmål. Den har sidst været indrigistreret i tyskland og det medfører så at der er en del ang lys som skal ændres før den kan indrigistreres i dk,jeg har nogenlunde styr på lys bag men foran er der ikke original forlygter,de har nærlys og langlys men mangler parkeringslys hvad kan man evt gøre der og hvad med forsikring hvor får man et godt tilbud,kan man få stilstandsforsikret før den er indrigistreret :noide:

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Hej Rene og tillykke Du er

Indlægaf Bondemand » 22. feb 2012, 15:16

Hej Rene og tillykke

Du er velkommen til at ringe mig på 40 41 96 40 jeg har diagrammer over forlygter.

Hilsen Jens

admin
Indlæg: 0
Tilmeldt: 14. maj 2008, 22:27

Hej Rene og tillykke Du er

Indlægaf admin » 22. feb 2012, 15:35


Hej Rene og tillykke

Du er velkommen til at ringe mig på 40 41 96 40 jeg har diagrammer over forlygter.

Hilsen Jens


Var det ikke en ide at dele ud af din viden om C5 til andre af vore brugere, uden at de hver eneste gang skal ringe til dig??
Det hjælper kun én, på den anden måde hjælpes måske flere....

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Ihhh ha da nej Bjarne

Indlægaf Bondemand » 22. feb 2012, 18:23

Ihhh ha da nej Bjarne der er så sjælden nogen som ringer på mit telefonsapperat, så det er da dejlig at kunne
Hjælpe så er der nogen som gider at ringe :jun:

Jens

morten 598
Indlæg: 0
Tilmeldt: 8. jun 2006, 23:17

nøj sikke da en glad

Indlægaf morten 598 » 22. feb 2012, 18:53

nøj sikke da en glad og positiv tanke Jens :cheers2:

Jens Damgaard
Indlæg: 54
Tilmeldt: 13. aug 2008, 22:20

Hej Hr. Bondemand. Kunne du ikke

Indlægaf Jens Damgaard » 22. feb 2012, 19:07

Hej Hr. Bondemand.
Kunne du ikke tænke dig at holde et foredrag om C 5er f.eks. på en klubaften
i Odder .
M.V.H.
Jens #979.:iagree:

Gæst

hej hej jeg har lige

Indlægaf Gæst » 22. feb 2012, 22:02


hej hej jeg har lige købt en c5, da jeg er helt grønd på det område giver det selvfølgelig en del spørgsmål. Den har sidst været indrigistreret i tyskland og det medfører så at der er en del ang lys som skal ændres før den kan indrigistreres i dk,jeg har nogenlunde styr på lys bag men foran er der ikke original forlygter,de har nærlys og langlys men mangler parkeringslys hvad kan man evt gøre der og hvad med forsikring hvor får man et godt tilbud,kan man få stilstandsforsikret før den er indrigistreret :noide:


Du kan også finde meget hjælp på f. eks Google. Prøv at søge efter "wire diagram corvette c5". Der findes snart sagt alt i mange udførelser.

Bondemand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. jan 2004, 19:40

Altså du mener det er

Indlægaf Bondemand » 22. feb 2012, 22:14

Altså du mener det er letter at gogle end at ringe til mig !!!!! Smart og det ski klubånd :thumbs:

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Med den logik kan vi

Indlægaf Lars #510 » 23. feb 2012, 16:18

Med den logik kan vi vel ligeså godt lukke dette forum, og henvise til corvetteforum.com.... Der blev spurgt efter hjælp, og der blev formidlet kontakt, sådan.

Gæst

Ja undskyld mig, jeg fatter

Indlægaf Gæst » 23. feb 2012, 16:59

Ja undskyld mig, jeg fatter ikke en brik. Jeg spørger høfligt om det ikke var en ide at dele viden med andre klubmedlemmer, det var det så ikke, og så henviser jeg til alle de PDF dokumenter der findes på nettet, der også kan give en del svar på spørgsmål til en nybagt Corvette ejer, som måske ikke er klar over at det ligger der.
Hvad er der galt i det, er det ikke at hjælpe ...


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 101 gæster