Kursus i undvige/bremsemanøvre

Alm. snak
Gæst

Kursus i undvige/bremsemanøvre

Indlægaf Gæst » 19. feb 2003, 20:45

Revideret udgave, der var lidt mange skrivefejl i morges, jeg var nok startet for tidlig.

Hej Corvette freaks.

Jeg tænker på at arrangere et (kursus) på køreteknisk anlæg i Vejle, her i foråret, da det er nu vi skal ud at køre.
Jeg tænker på at leje køreteknisk anlæg en hel dag, med en ell. to kørelærere, alt efter tilslutning.
På anlæget kan der laves de forskellige øvelser, bremse - undvige og de øvelser som normalt laves. der er opstillet radar så man kan se hvor stærk man kører ved de forskellige øvelser.
Der er glatførebane der kan undervises på, og kørelæreren som jeg har talt med, kunne måske godt finde på andre sjove ting man kan øve med en Corvette, jeg ved ikke hvad det kunne indeholde, men jeg skal tale med ham igen i uge 10 så får jeg mere besked.
Det koster 1500,00 kr at leje anlæget en hel dag, og en kørelære koster 200,00 kr i timen, så det bliver ikke så dyrt .
Hvis vi kan samle 10 stk. Corvetter bliver prisen 310,00 pr. bil.

HVIS DETTE HAR NOGEN INTERESSE, SÅ SKRIV ET INDLÆG HER SÅ HURTIG SOM MULIG, SÅ JEG HAR NOGET AT TAGE MED TIL MØDET I UGE 10. DET KAN MÅSKE ARRANGERES SAMMEN MED FORÅRSMØNSTRING.

Hilsen
Poul Erik Jensen

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: Kursus i undvige/bremsemanøvre

Indlægaf david » 20. feb 2003, 16:22

Jeg vil gerne deltage, hvilken dato ?

ClausX
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2003, 11:08

Bemærk at der også er planer om tilsvarende på Sjælland

Indlægaf ClausX » 20. feb 2003, 18:45

Det vestlige initiativ påskønnes i allerhøjeste grad og giver gode muligheder for at afprøve Corvetten's og egne grænser under sikre forhold. For medlemmer som bor øst for Storebælt og som vil spare udgiften til broen, kan jeg oplyse, at et tilsvarende Køreteknisk Kursus vil blive arrangeret på Roskilde Ring i lighed med sidste års arrangement.

Vettehilsen

Claus


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 27 gæster