68-71 søges

Alm. snak
Gert Agerholm
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. sep 2003, 00:47

68-71 søges

Indlægaf Gert Agerholm » 11. jan 2003, 01:24

Hej CCD.

I har et utroligt godt forum. Jeg har hentet mange gode informationer på siden (nyt og gammelt). Jeg er en vordende Corvette ejer og medlem. Det er primært en targa, bigblock motor med manuel gear jeg går efter. Det skal siges at jeg ikke har mulighederne for at lave større renoveringer på bilen, så det er vigtigt at den er i god mekanisk stand. Uden afgift er det primært årgang 68, er bilen registreret årgang 68-71 jeg går efter. Når det er de årgange jeg efterlyser, er det fordi en C3 er flot, men skal også være sjov at køre i. Det sjove forsvinder lidt hvis den er langsommere end min BMW 325 med 226HK. Efter 71, evt. 72, mener jeg at lidt af det sjove forsvinder.

Bilen skal ikke tvingende nødvendigt være helt original, hvis bare det er lavet godt, men jeg ønsker ikke et samlesæt. En nyere årgang gør heller ikke noget hvis motoren har tilsvarende effekt, må gerne være 'optimeret' hvis den går godt. Det bliver min bil nr. 2 til forår, sommer brug.

Jeg står ikke desperat og skal af med pengene, så jeg venter på den rigtige. Til gengæld kan jeg nok hurtigt beslutte mig hvis jeg står over for den rigtige.

Håber i kan komme med nogle tips hvor jeg kan søge eller hvis i kender til en der er til salg.

Jeg træffes meget dårligt på tlf. så E-mail eller i dette forum er bedst.

Gert Agerholm
gert.info@fam-agerholm.com

Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster