Fremstilling af veteranbiler hos Skat?

Alm. snak
david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Tråden på sb er nu

Indlægaf david » 5. okt 2009, 19:37




Tråden på sb er nu ekstremt lang - og desværre uoverskuelig p.g.a. de mange indlæg om misforståelsen.

C3


Humlen er vist(citater fra tråden på smallblock):


Vi var til møde med SKAT i fredags, her fortalte de os at fra og med mandag den 4. okt. 2009 skal ALLE veteran biler der skal svares afgift af, fremstilles hos SKAT i Høje-Taastrup.

Kilde: Michael Bak SKAT i Høje-Taastrup.

God week end


og


Problemet bliver ikke syn og afgiftsvurdering (der kan man jo dybest set bare komme med en original bil) Nææææ problemet bliver at vi hver især skal bruge 2 timer på at diskutere med dem hver gang vi gerne vil på træf....Når vi i dag kører til Harleytræf sætter skat og politi "rullende" synshaller op og det kommer bil verdnen også til at vænne sig til fremover hvis denne plan gennemføres---Og tro mig der er RIGTIG mange der komer til at løbe i banken og låne penge til store extraafgifter og endnu større bøder...(også de frelste der tror at deres totalt renoverede "original veteran" slipper med 5000,- i afgift)...De regner baglæns fra salgsprisen.. Og tro mig de kan både finde ud af at slå op på F.eks Smallblock og den blå avis.,.,.,.Som tidligere sagt. #Good fucking luck#:


(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Humlen er vist(citater fra tråden

Indlægaf (udmeldt) C3 » 5. okt 2009, 21:53


Humlen er vist(citater fra tråden på smallblock):

og


Jens Nybo må have overfortolket - eller Michael Bak har udtalt sig for bredt og i stedet have ment ''Alle biler på Sjælland skal møde i Høje-Tåstrup''.

På et møde idag hos SKAT i Høje-Tåstrup fik jeg den tidligere nævnte besked.

C3

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

Humlen er vist(citater fra tråden

Indlægaf Rene Scholtz » 30. okt 2009, 11:01


Humlen er vist(citater fra tråden på smallblock):

og


Ja, så har jeg været igennem skat/told -afgift fremstilling med 1 stk Camaro
69 med div ombygninger fuld afgift af 69 Camaro som den var i 69 '
+ for Twin turbo og div ved undervogn. Jeg var der først uden bil, men men
de ville se bilen - det er nok den mest gennemgået bil, der har været fremstillet til vurdering og selvfølgelig gennem fotograferet og dyrt............ uh kan næsten købe en Camaro mere for den pris, hvis man er ligeglad med stand.
ELlers meget flinke, de var seriøse de 3 der gennemgik min bil.
JA, JA jeg ved godt ,at det ikke er en Corvette, men de starter da med samme C . Nå det var nu også bare for historien.

Bankmand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 24. okt 2005, 09:47

Ja, så har jeg været

Indlægaf Bankmand » 30. okt 2009, 13:48


Ja, så har jeg været igennem skat/told -afgift fremstilling med 1 stk Camaro
69 med div ombygninger fuld afgift af 69 Camaro som den var i 69 '
+ for Twin turbo og div ved undervogn.


Måske du kunne komme med lidt beløbsstørrelser??? Det vil måske hjælpe andre der påtænker at ændre deres bil fra original til ikke-så-original ;-)

/Claus

Rene Scholtz
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28. okt 2006, 10:12

Måske du kunne komme med

Indlægaf Rene Scholtz » 30. okt 2009, 18:09


Måske du kunne komme med lidt beløbsstørrelser??? Det vil måske hjælpe andre der påtænker at ændre deres bil fra original til ikke-så-original ;-)

/Claus


Har svært ved at se hvad andre kan bruge det til, medmindre de/du har Twin Turbo og stiv bagaksle og fuldt bur i kabinen og motorrum.
Andre kan bruge det, at der er fuld afgift, hvis du /I har bygget på original bilen,
resten er op til dem der vurderer bilen.


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster