Fragt fra US med Shipping aftale

Alm. snak
Jyden
Indlæg: 9
Tilmeldt: 28. feb 2008, 17:23

Fragt fra US med Shipping aftale

Indlægaf Jyden » 29. mar 2009, 20:56

Pas på med tranport af pakker fra Ecklers via Shipping DK.

Jeg har for nylig fået leveret nogle af de bestilte varer men mangler desværre stadig varer for ca,- 3000 kr.
De manglende varer er alle nogle som er afsendt fra alternativ location og jeg tror måske at de har nogle problemer med at få dem addresseret og mærket som shipping-dk foreskriver.

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Pas på med tranport af

Indlægaf Roald #606 » 29. mar 2009, 21:27


Pas på med tranport af pakker fra Ecklers via Shipping DK.

Jeg har for nylig fået leveret nogle af de bestilte varer men mangler desværre stadig varer for ca,- 3000 kr.
De manglende varer er alle nogle som er afsendt fra alternativ location og jeg tror måske at de har nogle problemer med at få dem addresseret og mærket som shipping-dk foreskriver.


jeps, nøjagtig det samme skete for mig. I mit tilfælde røg pakkerne retur til ecklers som så returnerede pengene direkte til min konto.

jgeh
Indlæg: 0
Tilmeldt: 3. jul 2008, 00:56

Fragt fra US med Shipping aftale

Indlægaf jgeh » 30. mar 2009, 21:37

Hej,

Jeg er desværre også i problemer med varer der skal hjem via shipping.dk.

Jeg har sørget for præcis information vedr. shipping adresse og reference til Michael fra shipping.dk

Stumper for godt kr.15000 fra SDParts er leveret på shipping adresse for snart 4 uger siden, men nu ved man ikke hvor varerne er!!

Varer jeg har bestilt hos Ecklers har jeg ikke modtaget fatura eller tracking numre på, men ifølge Ecklers er alle varer leveret på shipping adresse.
Heller ikke her kan shipping.dk nu finde varerne.
Jeg har forsøgt at skrive til Sharon et par gange for at spørge til tracking numre og faktura, men jeg får intet svar


Der er dog dukket et "seat foam"(bestilt hos Ecklers) op i DK som er sendt fra 3. parts leverandør!!

Alt i alt noget værre rod.

Det skal siges at jeg har indtryk af at Michael gør et fint stykke arbejde for at finde varerne.

Hvorledes står man, hvis varerne "forsvinder"??

Vh.
Jørgen

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Hej, Jeg er desværre også

Indlægaf Roald #606 » 30. mar 2009, 22:28


Hej,

Jeg er desværre også i problemer med varer der skal hjem via shipping.dk.

Jeg har sørget for præcis information vedr. shipping adresse og reference til Michael fra shipping.dk

Stumper for godt kr.15000 fra SDParts er leveret på shipping adresse for snart 4 uger siden, men nu ved man ikke hvor varerne er!!

Varer jeg har bestilt hos Ecklers har jeg ikke modtaget fatura eller tracking numre på, men ifølge Ecklers er alle varer leveret på shipping adresse.
Heller ikke her kan shipping.dk nu finde varerne.
Jeg har forsøgt at skrive til Sharon et par gange for at spørge til tracking numre og faktura, men jeg får intet svar


Der er dog dukket et "seat foam"(bestilt hos Ecklers) op i DK som er sendt fra 3. parts leverandør!!

Alt i alt noget værre rod.

Det skal siges at jeg har indtryk af at Michael gør et fint stykke arbejde for at finde varerne.

Hvorledes står man, hvis varerne "forsvinder"??

Vh.
Jørgen


Jep jeg har også et glasfiber låg (den over kaleschen) der er MIA. Shipping.dk forsøger at lokalisere den. UPS bekræfter at den er leveret på terminalen og den pakke blev mærket korrekt.

Jeg bad om at der blev tegnet en forsikring på mine dele så i mit tilfælde går jeg stærkt udfra at den dækker, hvis de ikke kan finde pakken.

Men forhåbentligt finder de den igen...

Altid meget hurtig respons fra Michael, så intet at udsætte der.

Gæst

Hej Har stadig ikke fået mine

Indlægaf Gæst » 30. mar 2009, 22:55

Hej
Har stadig ikke fået mine varer som med tydelighed viser med tracking nr. at de er afleveret korrekt.
Mangler 4 pakker ud af 10 og hvis ikke de dukker op må man kunne kræve erstatning ved der er bevis for at de er lev. hos Shipping's.dk partner!
Jeg forstod på Michael at han skulle derover i denne uge og ville så få styr på det.
For at sige det så er det noget være lort der kan ødelægge humøret når man nu endelig skulle til at være færdig.Jeg mangler stumper for ca. 10.000,- og det værste er at told/moms er betalt for varene!!!

Mvh Jørn/841:(

Shark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 21. jun 2008, 18:44

Hmmm, så har jeg da

Indlægaf Shark » 30. mar 2009, 23:09

Hmmm, så har jeg da for en gangs skyld været heldig! Jeg fik varer hjem fra Eckler's via Shipping.dk uden problemer (ud over at det endte med at blive stort set ligeså dyrt som at have fået varerne sendt direkte).

Mht. de pakker som pludselig var dukket op I DK så kunne det da tyde på at det har været leverandøren der har mærket dem forkert?

Karsten

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

så lige denne artikel i

Indlægaf david » 31. mar 2009, 16:45

så lige denne artikel i dagbladet idag:



Martedal
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. apr 2007, 23:50

Jeg har også haft gang

Indlægaf Martedal » 31. mar 2009, 17:50

Jeg har også haft gang i en større eftersøgning af manglende varer fra Ecklers, de fleste af varene har de ikek selv liggende på lager, men får dem sendt fra underleverandør, i mit tilfælde kendte ecklers/sharon således først til manglende levering da jeg havde konstateret manglerne. Nogle af de kits jeg havde bestilt kom der kun halvdelen af..

Det vilel være optimalt, hvis ecklers eller shipper kun samle og sikrer sig at alt var der inden de sendte - det andet virker som noget rod.

Sharon var meget sød til at eftersende det manglende, så det er vist mere rutiner end vilje der halter.

Martedal

Gæst

Hej Ja problemet ligger ved at

Indlægaf Gæst » 31. mar 2009, 18:35

Hej

Ja problemet ligger ved at Ecklers, som Martedal påpeger, så at sige intet har på lager.
Jeg bestilte ca. 50 stk. reservedele hvor de 5 kom fra Ecklers og de andre kom fra Tom Dewitt, corvette central, Paragon, Zip Products og grossmüller!!!!
Derfor bliver fragten også dyr, se bare et håndbremsekabel kom i en kasse hvor der kunne ligge mindst 20 kabler!:iamwithstupid:
Derfor har de ikke styr på det så snart ordren er sat i gang, derfor også manglende tracking nr osv...

Mvh Jørn/841

Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Så for sørensen, Shipping har

Indlægaf Roald #606 » 1. apr 2009, 19:11

Så for sørensen, Shipping har sgu fundet min pakke (glasfiberlåget) og den er på vej hjem nu :hurray:


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster