Snydt?

Alm. snak
Absalon
Indlæg: 0
Tilmeldt: 3. jan 2009, 21:04

Snydt?

Indlægaf Absalon » 23. mar 2009, 18:32

:seeya:

Så kom der danske plader på ZR-1'eren :party1:
Jeg vil lige gøre opmærksom på den afgift Skat oplyser (værdisæt pr. 30/03-2007 127.635, dkk. - årg. '90 km 106000.) - indtil de retter den - IKKE holder ret meget vand eller også er den kun vejledende??
Jeg måtte slippe 174.390,-

:reddevil: Den flinke mand hos Skat kunne ikke se hvorfor jeg var utilfreds, han svarede "du kan jo vente et par år med at indregistrere den, hvis du er utilfreds"
hvortil jeg svarede
"modellen er jo blevet 46.000 dkk. dyrere på to år, samtidigt med min har kørt 65.000 km længere, så jeg ved ike hvor længe jeg har råd til at vente!"
Han svarer
"Den pris jeg har oplyst dig gælder i 3 mdr."

Men hvad f......

Jeg spørger så om vi kan mødes på "på midten"???

Jeg kan nærmest høre ham ryste på hovedet...:reddevil:

Så var der ikke rigtigt mere at tale om -

Anders

Morten29
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. jun 2003, 00:53

Det forstår jeg ikke noget

Indlægaf Morten29 » 23. mar 2009, 19:05

Det forstår jeg ikke noget af for har lige været oppe og betale afg. på min vogn den blev beregnet sidste år og var gældende til den blev betalt og fik enda af vide at da den var beregnet sidste år ville/kunne de ikke opkræve den "miljøafg" som er på manges læber i denne tid.

Lysmand
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. mar 2005, 10:35

:seeya: Så kom der danske

Indlægaf Lysmand » 23. mar 2009, 19:23


:seeya:

Så kom der danske plader på ZR-1'eren :party1:
Jeg vil lige gøre opmærksom på den afgift Skat oplyser (værdisæt pr. 30/03-2007 127.635, dkk. - årg. '90 km 106000.) - indtil de retter den - IKKE holder ret meget vand eller også er den kun vejledende??
Jeg måtte slippe 174.390,-

:reddevil: Den flinke mand hos Skat kunne ikke se hvorfor jeg var utilfreds, han svarede "du kan jo vente et par år med at indregistrere den, hvis du er utilfreds"
hvortil jeg svarede
"modellen er jo blevet 46.000 dkk. dyrere på to år, samtidigt med min har kørt 65.000 km længere, så jeg ved ike hvor længe jeg har råd til at vente!"
Han svarer
"Den pris jeg har oplyst dig gælder i 3 mdr."

Men hvad f......

Jeg spørger så om vi kan mødes på "på midten"???

Jeg kan nærmest høre ham ryste på hovedet...:reddevil:

Så var der ikke rigtigt mere at tale om -

Anders



Fy for sa... det er dårlig stil af Knold & Skvat... :boxing_smiley::banghead::boxing_smiley::banghead:

/Thomas...


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster