bestilt hos ecklers

Alm. snak
Sussi #556
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. nov 2005, 00:20

bestilt hos ecklers

Indlægaf Sussi #556 » 18. feb 2009, 18:55

hej
Jeg har forespurgt på dele hos Ecklers for første gang .
ud fra deres katalog priser har jeg bestilt for 950 usd.
Jeg har fået en mail fra Sharon at det blir 658 usd, når CCD rabat er trukket fra, det passer jo meget godt, men dertil skriver hun at det blir ca 300 usd i shipping. det syntes jeg umiddelbart lyder dyrt, det er kun småting,jeg har bestilt, - nogen der har erfaring med pris på shipping.
nogen der kan fortælle hvad der skal betales i told og moms ??
Chr.

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

hej Jeg har forespurgt på dele

Indlægaf david » 18. feb 2009, 19:09


hej
Jeg har forespurgt på dele hos Ecklers for første gang .
ud fra deres katalog priser har jeg bestilt for 950 usd.
Jeg har fået en mail fra Sharon at det blir 658 usd, når CCD rabat er trukket fra, det passer jo meget godt, men dertil skriver hun at det blir ca 300 usd i shipping. det syntes jeg umiddelbart lyder dyrt, det er kun småting,jeg har bestilt, - nogen der har erfaring med pris på shipping.
nogen der kan fortælle hvad der skal betales i told og moms ??
Chr.


Hvad med at få det sendt til shipping.dk adressen i new york så koster det kun 850 kr. pr. kubikmeter alt incl. + selvfølelig transporten til new york. :)

shippingaftale klik her

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

David det er et gammelt

Indlægaf Lykkemark » 18. feb 2009, 19:29

David det er et gammelt link du har sat på der, få dem væk.

Adressen er :
TRT International
196-E Maracaibo Street
Newark NJ 07114

rest er ok

Bent

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

David det er et gammelt

Indlægaf david » 18. feb 2009, 19:55


David det er et gammelt link du har sat på der, få dem væk.

Adressen er :
TRT International
196-E Maracaibo Street
Newark NJ 07114

rest er ok

Bent


Hvis man læser hele tråden står adressen i indlæg nr 12:

http://www.club-corvette.dk/ccdforum/forums/showpost.php?p=32614&postcount=12

Shark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 21. jun 2008, 18:44

told/moms

Indlægaf Shark » 18. feb 2009, 20:42


hej
Jeg har forespurgt på dele hos Ecklers for første gang .
ud fra deres katalog priser har jeg bestilt for 950 usd.
Jeg har fået en mail fra Sharon at det blir 658 usd, når CCD rabat er trukket fra, det passer jo meget godt, men dertil skriver hun at det blir ca 300 usd i shipping. det syntes jeg umiddelbart lyder dyrt, det er kun småting,jeg har bestilt, - nogen der har erfaring med pris på shipping.
nogen der kan fortælle hvad der skal betales i told og moms ??
Chr.


Moms betales af det fulde beløb incl. forsendelses omkostninger.
Told betales af varebeløbet.
Hertil kommer diverse udgifter som shipping selskabet har til at få tingene gemmen systemet.

Jeg har selv varer på vej via vores shipping aftale. Det kostede 47$ (det vejer godt 20kg og ca. samme pris som din forsendelse) at få det sendt fra Ecklers dertil og så de 875DKK over dammen.
Du får det ikke billigere nogen steder men det tager selvfølgelig lidt længere tid.

Sidste år fik jeg sendt to lydpotter + lidt ekstra med luftpost (UPS). Der skulle nummerplader på bæstet så jeg havde ikke tid til at vente:party1: Så vidt jeg husker (jeg har forsøgt at fortrænge det) kostede det et sted mellem 2500 og 3000DKK i forsendelse.

Vælg selv :p

Mvh.
Karsten

Gæst

Hej, Det kan faktisk godt betale

Indlægaf Gæst » 19. feb 2009, 21:53

Hej,

Det kan faktisk godt betale sig at bruge lidt tid på, at sammenligne køb i USA vs DK.

Min sidste bestilling blev annuleret, da merudgiften på at handle i DK var ca. 200kr. Samtidig modtog jeg varene få dage efter bestilling. Tænk også på returret.

Modtog i øvrigt et opkald fra Sharon i aftes. Hun ville lige følge op på en ordre,
som jeg havde afbestilt. (Finanskrise / Ecklers:banghead:)

/Tomas

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Hej, Det kan faktisk godt betale

Indlægaf david » 20. feb 2009, 09:54


Hej,

Det kan faktisk godt betale sig at bruge lidt tid på, at sammenligne køb i USA vs DK.

Min sidste bestilling blev annuleret, da merudgiften på at handle i DK var ca. 200kr. Samtidig modtog jeg varene få dage efter bestilling. Tænk også på returret.

Modtog i øvrigt et opkald fra Sharon i aftes. Hun ville lige følge op på en ordre,
som jeg havde afbestilt. (Finanskrise / Ecklers:banghead:)

/Tomas


Ja det er lækkert når det ligger på hylderne herhjemme og prisen er konkurrencedygtig. Jeg manglende nogle bolte til vippearme, et hurtigt check 2 steder i DK, det var ikke lagervare, bestilte dem så i US onsdag og UPS hjemmesiden siger "ude til levering" i dag, så det kan godt gå ligeså hurtigt som havde de ligget i danmark og med de gebyrer postdanmark er ved at være oppe i synes jeg ikke ups er så slem :cheers2:

karstenhorn
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jan 2007, 17:13

Hejsa Jeg har lige fået et

Indlægaf karstenhorn » 20. feb 2009, 10:06

Hejsa

Jeg har lige fået et 6" liftkit hjem til min Jeep, det bestod af fjedre, støddæmpere, bære arme samt diverse øvrige småting. Vægt ialt ca. 70 kg og prisen fra Ohio til Nordjylland leveret på adressen med BAX GLOBAL var omkring 240$. Det blev leveret med luftfragt og var 5 dage undervejs. Jeg blev kontaktet af det danske kontor umiddelbart efter afsendelse så alt formalia var klaret inden pakkens ankomst til Danmark og derved øjeblikkelig udbringelse - Super god service:cheers2:

Jeg har en mistanke om at Ecklers henter noget af vores "rabat" tilbage i form af meget dyr fragt, sammenlignet med øvrige firmaer som jeg handler med i USA, er de ofte dobbelt så dyre. Et typisk tricks som mange forretninger udnytter groft overfor kunder :puke:

Mvh
Karsten Horn

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Jeg har en mistanke om

Indlægaf Lars #510 » 20. feb 2009, 12:44




Jeg har en mistanke om at Ecklers henter noget af vores "rabat" tilbage i form af meget dyr fragt, sammenlignet med øvrige firmaer som jeg handler med i USA, er de ofte dobbelt så dyre. Et typisk tricks som mange forretninger udnytter groft overfor kunder :puke:

Mvh
Karsten Horn


Det er jeg bange for du har ret i! Den sidste pakke jeg modtog fra ecklers betalte jeg for for 13kg fragt. En hutig tur på vægeten viste 5kg...
Ydermere var tingene pakket tåbeligt, og kan uden problemer være i en kasse på 1/4 størrelse...

Jeg har fundet et andet sted nu hvor jeg kan få GM performance stumper til den bedste pris jeg endnu har fundet, OG de sender USPS.

k651
Indlæg: 0
Tilmeldt: 1. apr 2008, 17:42

Det er jeg bange for

Indlægaf k651 » 20. feb 2009, 13:52


Det er jeg bange for du har ret i! Den sidste pakke jeg modtog fra ecklers betalte jeg for for 13kg fragt. En hutig tur på vægeten viste 5kg...
Ydermere var tingene pakket tåbeligt, og kan uden problemer være i en kasse på 1/4 størrelse...

Jeg har fundet et andet sted nu hvor jeg kan få GM performance stumper til den bedste pris jeg endnu har fundet, OG de sender USPS.


Kan vi få et link.

Kim:sifone:


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster