bestilt hos ecklers

Alm. snak
Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Kan vi få et link. Kim:sifone: PACE

Indlægaf Lars #510 » 20. feb 2009, 13:56


Kan vi få et link.

Kim:sifone:


PACE performance parts

http://www.paceparts.com/

Har kun købt GM performance parts der, og det fungerede fint, og var billigere end tilsvarende stumper ved ecklers, summit etc

Sussi #556
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. nov 2005, 00:20

Tak for mange gode forslag

Indlægaf Sussi #556 » 22. feb 2009, 13:26

Tak for mange gode forslag og svar.
Jeg har kontaktet Shipping.dk det er noget billigere men til gengæld går der 8 uger før varerne er i danmark.
jeg må desværre bide i det sure æble og betale denne gang, (ellers er det bedste af sommeren jo gået inden jeg får samlet vetten). og så planlægge lidt bedre næste gang, jeg vil bestille varer.
Jeg har også sammenlignet med priser i dk, som TC foreslår og det er sandt prisforskellen blir ikke så stor, men nu havde jeg besluttet mig for at det skulle prøves fra " over there"
nogen der har erfaringer vedr. betaling. ?
er det sikkert nok at sende sit credit cart nr. på alm mail til Sharon, eller hvordan ?
Chr.

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Tak for mange gode forslag

Indlægaf Lars #510 » 22. feb 2009, 13:44


Tak for mange gode forslag og svar.
Jeg har kontaktet Shipping.dk det er noget billigere men til gengæld går der 8 uger før varerne er i danmark.
jeg må desværre bide i det sure æble og betale denne gang, (ellers er det bedste af sommeren jo gået inden jeg får samlet vetten). og så planlægge lidt bedre næste gang, jeg vil bestille varer.
Jeg har også sammenlignet med priser i dk, som TC foreslår og det er sandt prisforskellen blir ikke så stor, men nu havde jeg besluttet mig for at det skulle prøves fra " over there"
nogen der har erfaringer vedr. betaling. ?
er det sikkert nok at sende sit credit cart nr. på alm mail til Sharon, eller hvordan ?
Chr.


Ring til Sharon med dine kort oplysninger. Der er trodsalt mindre chancer for at din telefon bliver aflyttet, end at din mail bliver hacket.

(udmeldt) C3
Indlæg: 151
Tilmeldt: 20. feb 2004, 01:27

Tak for mange gode forslag

Indlægaf (udmeldt) C3 » 23. feb 2009, 18:37


Tak for mange gode forslag og svar.
Jeg har kontaktet Shipping.dk det er noget billigere men til gengæld går der 8 uger før varerne er i danmark.
jeg må desværre bide i det sure æble og betale denne gang, (ellers er det bedste af sommeren jo gået inden jeg får samlet vetten). og så planlægge lidt bedre næste gang, jeg vil bestille varer.
Jeg har også sammenlignet med priser i dk, som TC foreslår og det er sandt prisforskellen blir ikke så stor, men nu havde jeg besluttet mig for at det skulle prøves fra " over there"
nogen der har erfaringer vedr. betaling. ?
er det sikkert nok at sende sit credit cart nr. på alm mail til Sharon, eller hvordan ?
Chr.


Check lige en ekstra gang HVILKEN fragtform Sharon har tænkt sig. Så urimelige med fragtpriserne som de $300 for nogle småting antyder plejer Ecklers ikke at være. Måske hun har et billigere alternativ, der måske tager max. 15 dage.

Jeg mailer DK-kort oplysningerne - men det er smag og behag hvad man finder bedst.

C3

Hoffa
Indlæg: 56
Tilmeldt: 24. mar 2008, 18:27

Hej Hej Lige en bemærkning til

Indlægaf Hoffa » 23. feb 2009, 20:01

Hej Hej
Lige en bemærkning til bestillinger fra Eckelers, jeg har alle gange (5-6) altid bestilt online, hvor jeg har noteret bemærkninger til forsendelsen i Deres notat felt, med CCD nummer og hvilken fragt type, hurtig/langsom - dyr eller lidt billigere og der er ganske kort tid efter fået e-mail, at ordren er nedlagt og lagt over i en ny order, jeg har altid fået den annoncerede rabat, samt mail hvis noget har været forsinket osv, så jeg har kun haft postive oplevelser med dem.

David # 899

Gæst

Hej Har lige bestilt hos Ecklers

Indlægaf Gæst » 24. feb 2009, 12:49

Hej
Har lige bestilt hos Ecklers og forespurgt på at få sendt varene med USPS som er billigst hvis man ikke har tid til at vente på Shipping.dk og der sparede jeg i forhold til FedEx som Ecklers normalt bruger $50 og det skal lige siges at det bare er småting.

Mvh Jørn/841

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Hej Har lige bestilt hos Ecklers

Indlægaf Lars #510 » 24. feb 2009, 13:44


Hej
Har lige bestilt hos Ecklers og forespurgt på at få sendt varene med USPS som er billigst hvis man ikke har tid til at vente på Shipping.dk og der sparede jeg i forhold til FedEx som Ecklers normalt bruger $50 og det skal lige siges at det bare er småting.

Mvh Jørn/841


Intressant, har aldrig spurgt Sharon om de ville sende med USPS:banghead:

Det ska da prøves!

karstenhorn
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jan 2007, 17:13

Hejsa Man skal blot være ops

Indlægaf karstenhorn » 24. feb 2009, 14:13

Hejsa

Man skal blot være ops på at, når man vælger USPS, så vælger man også PostDanmark. Jeg har meget dårlige erfaringer med PostDanmarks fortoldning, de er utrolig emsige og der kan sagtens gå 14 dage fra varen ankommer til Kastrup før den bliver sendt det sidste stykke til kunden.

Endvidere har jeg flere gange oplevet at de har krævet yderligere dokumentation for varens værdi, en faktura fra afsender har ikke været nok. Jeg har måttet dokumentere med udskrifter fra mit Visakort for at få dem til at forstå at prisen på fakturaen var ægte :icon_bs:

Mvh
Karsten Horn

merc
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. jan 2004, 15:47

Jeg har talt med shipping.dk

Indlægaf merc » 24. feb 2009, 14:26

Jeg har talt med shipping.dk om flyfragt aftale.


Håber at de kommer med en super pris.....

Brian...:patriot:


Hej Brian

Vi er ved at omlægge vores kurér-forretning, så jeg kommer tilbage med priser inden for den næste uge.

Det håber jeg er ok.

Best regards/Med venlig hilsen
Michael Pryning

SHIPPING.DK



Shipping.dk Køge A/S
Havnen 12, 4600 Køge, Denmark

Tel. +45 5665 0006
Fax +45 5665 2556
Mobile +45 6037 3943
E-mail: mip@shipping.dk



Roald #606
Indlæg: 0
Tilmeldt: 5. apr 2006, 11:32

Jeg har talt med shipping.dk

Indlægaf Roald #606 » 24. feb 2009, 14:54


Jeg har talt med shipping.dk om flyfragt aftale.



Ja det ville ikke være helt dumt, hvis de kan lave en god pris:coolgleamA:


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster