SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Alm. snak
Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Finnray » 20. feb 2007, 12:19


 

JDRF er glade for at kunne byde Club Corvette Denmark velkommen til den 3. Cruise for a Cure lørdag den 28. april 2007

 

 

Ideen bag cruisen er at samle folket fra de 3 førende US motorklubber til et fælles træf og give dem en række gode oplevelser undervejs. Deltagergebyret, sponsorindtægter m.v. går ubeskåret til Fonden for diabetesforskning, hvis sag er at finde en kur mod diabetes og de relaterede komplikationer. Antallet af køretøjer rundede sidste år de 100 og Torvet i Hillerød blev forvandlet til en smeltedigel af amerikansk motorkultur når det er bedst.

 

Dagen starter kl. 9:00 i Søborg hos importøren af Corvette i Danmark Andersen & Martini. Her får deltagerne udleveret T-shirts, program for dagen, kørevejledning og lidt merchandise, hvorefter firmaerne byder på morgenmad og kaffe og præsenterer deres nyeste modeller. Under morgenmaden vil vi bortauktionere en række spændende effekter, bl.a. en model af Jan Magnussens Le Mans vinder Corvette og personligt signerede limited edition plakater af Corvetten.

 

Herefter begiver vi os ud på cruisen, timet således at de 3 grupper smelter sammen til én stor kortege i Måløv, hvorfra vi i fællesskab fortsætter til Hillerød igennem Nordsjællands smukke landskab. Der vil være skiltning hele vejen, så man ikke taber feltet, hvis man skulle miste kontakten til de forankørende. Når vi ankommer til Hillerød Torv vil Hjemmeværnet være behjælpelig med at få alle køretøjerne placeret linet op til udstilling.

 

Her bruger vi så et nogle timer med at hænge ud med de andre mærkeklubbers deltagere og stemme på People?s Choice køretøjet i kategorierne Mustang, Harley og Corvette. Underholdningen sørger bluesrock bandet The Rattlers for, og på deltagerbilletten får man udleveret en sandwich og en forfriskning sponseret af Hillerød Erhvervsforening. Scalextric har opstillet en racerbane hvor der er præmier for hurtigste tider, og sponsorerne deltager med boder med specialtilbud til Cruise deltagerne. Der vil selvfølgelig også være mulighed for at få målt sit blodsukker og få information om JDRF og fondens arbejde.

 

Cruisen sluttes af med overrækkelse af præmier og vandrepokal til People?s Choice køretøjet i hver af de 3 kategorier.

 

Forhåndstilmelding: kristensen.finn@gmail.com eller 4053 9000. Angiv venligst navn, medlemsnummer og antal deltagere. Pris pr. køretøj: 100 kr. Begrænset tilmelding ? hurtig tilmelding tilrådes.

 

Læs mere om JDRFs arbejde med at finde en kur mod diabetes her:

www.jdrf.dk og www.jdrf.org

 

-----------------------------------------------------------

 

Type 1 diabetes er en kronisk lidelse som ofte rammer i de unge år og gør patienten afhængig af insulinindsprøjtninger flere gange dagligt for resten af livet. Patienten må også leve med en stor risiko for at blive ramt af grimme komplikationer som nyresvigt, blindhed, amputationer, hjerte- karsygdomme og nervesygdomme. Type 1 diabetes koster årligt den danske sundhedssektor ca. 1,1 mia. kroner.

 

JDRF ? Fonden for diabetesforskning er den danske afdeling af Juvenile Diabetes Research Foundation International. Siden JDRF International blev startet i 1970 har fonden uddelt over 6 mia. kr. til medicinsk forskning målrettet mod at finde en kur mod type 1 diabetes. Dansk forskning modtager 5-8 mio. kr. årligt fra fonden.

 


Gæst

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Gæst » 20. feb 2007, 14:41

Jeg deltager med 2 stk biler.......................

Hilsen Thomas #369

 

Henrik Berg
Indlæg: 108
Tilmeldt: 19. apr 2006, 19:36

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Henrik Berg » 20. feb 2007, 20:57

Jeg tilmelder mig med en bil

Henrik

Boss
Indlæg: 11
Tilmeldt: 21. jan 2007, 19:22

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Boss » 20. feb 2007, 23:29

Jeg tilmelder mig med 1 bil.

Hilsen Boss  medlen 665

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Lars #510 » 21. feb 2007, 13:55

hejsa

Var det til det forrige års arrangement der forlagde en officel tilladelse til kørsel på prøveplader til cruise for cure??

I så fald kommer jeg (vi..) med 2 biler

Allan#623
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. aug 2006, 15:07

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Allan#623 » 22. feb 2007, 08:55

Jeg deltager med 1 bil. Allan#623

 

Lars Soerensen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 28. dec 2003, 22:20

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Lars Soerensen » 22. feb 2007, 20:35

Deltager med 1 bil

Finnray
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. okt 2004, 01:52

Re: SÅ ER TILMELDING STARTET TIL CRUISE FOR A CURE!

Indlægaf Finnray » 23. feb 2007, 10:12

Tak for opbakningen til arrangementet!

Husk lige at sende en email med tilmelding til:

kristensen.finn@gmail.com


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 88 gæster