Træf i Nordjylland

Alm. snak
Jala
Indlæg: 10
Tilmeldt: 1. jan 1970, 01:00

Træf i Nordjylland

Indlægaf Jala » 18. apr 2018, 20:00

Kære Corvette venner

Endnu engang vil jeg høre om der ikke er andre end jeg der kunne tænkes at mødes af og til.. fx Ålborg havn, Hvalpsund , Aars etc fx en hverdagsaften, kigge på biler, snakke om vetter og nyde at få brugt og vist bilen frem. Jeg er ny i klubben og kan kun se fasttømrede grupper der kører øst og vest træf og så nordisk træf. Det kan virke svært for et nyt medlem at finde et sammenhold i en klub hvor medlemmerne dårligt nok gider svare på en mail som denne. Jeg overvejer seriøst at melde mig ud da der jo bortset fra een( Gert) har været så venlig at svare mig. Håber på respons fra andre der måske ser de samme udfordringer som jeg..

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Træf i Nordjylland

Indlægaf Mozart » 20. apr 2018, 07:59

Hej Jacob
Det du skriver er nok ikke så meget med at medlemmer ikke "gider" svare på dine indlæg. Det er nærmere det flow som hver dag vokser
i hastighed på hjemmesiden. Vupsi, så er dit indlæg væk, og ligger pludselig under forum. Derfor kan indlæg som dine nemt blive overset / glemt.
Du er nu ikke den eneste det sker for. Men, ja vi er en lille flok Corvettekørere her i 9000 som mødes a-hoc alt efter vejr og tid. Der er 4 flotte C5ére
en 69 C3, og vel nok DK flotteste C4. Som ofte mødes vi til de store tirsdag aftener i Lundby Bakker og sparker dæk hvis vejret er godt.
Derudover bliver der afholdt træf heroppe. F.eks har der været 2 store efterårstræf hos Ronald Lund og familie i Byrsted. Så har der lige været et
kæmpetræf forårsmønstring Vest 2018 med hele 55 Vetter. Var du med der ? Jeg selv måtte melde fra pga sygdom. Så der sker en masse heroppe.
Informationer findes på vores hjemmeside under Træfkalenderen. Så er der et kæmptræf igen Pinselørdag i Løgstør, hvor næsten alle slags US biler
er tilstede til en god lang dag. Og så er der alt det andre træf i DK. Vi har jo ingen klubhus, så det er på træffene tingene sker
Derudover kan du søge på vores medlemsliste på postnr 9000 + og der dukker vi op, og der er mange.
Det tog mig lidt tid at finde "Jala" du skriver ikke dit navn eller medlemsnr. på dine indlæg. Kun et sted.
Du skal være så velkommen når vi mødes. Du kan finde mig dels under bestyrelsen, eller medlemsnr # 1326
Så på gensyn derude
Hilsen
Niels Mozart

(udmeldt) Thorup
Indlæg: 14
Tilmeldt: 15. nov 2013, 06:27

Re: Træf i Nordjylland

Indlægaf (udmeldt) Thorup » 20. apr 2018, 20:15

Hej jala bor i nibe kører 72 cab.
Hvor bor du og hvilken c?
Mvh Allan Thorup
Tlf 30681110

Jala
Indlæg: 10
Tilmeldt: 1. jan 1970, 01:00

Re: Træf i Nordjylland

Indlægaf Jala » 21. apr 2018, 18:25

Tusind tak for svar fra både Niels og Allan . Mødtes med Allan idag og fil en god Corvette snak samt lidt om alle de steder træf hvor vettefolket og amerikaner folket mødes . Jeg var ikke klar over at der skete så meget i Nordjylland. Måske jeg har set forkert på træfkalenderen da jeg kun kunne se øst, vest og nordisk træf. Glæder mig til at smutte til træf tirsdage Ålborg . Desuden også Løgstør og Jesperhus . Beklager mit sure opstød håber det kan tilgives ;)

Mvh

Jacob Kjær Larsen , Aars
30389220. Ring gerne hvis I er i området


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster