Billeder i forummet

Alm. snak
JJ
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. nov 2002, 22:50

Billeder i forummet

Indlægaf JJ » 24. sep 2003, 17:01

Det er nu muligt at indsætte billeder i forummet, det gøres ved at indsætte URL til billedet i feltet 'Indsæt billede' og derefter trykke på Ok knappen udfor feltet.
Billedet vil blive indsat der hvor markøren står i besked feltet. Billedet vil automatisk blive formindsket, hvis det er over en vis størrelse. Det er derfor bedst at indsætte billeder der er under 400 pixels brede.

Besked feltet er ændret for at kunne understøtte billeder, f.eks. laves der dobbelt linjeskift hvis man trykker på enter knappen, dette kan undgåes hvis man holder shift knappen nede samtidig med man trykker på enter knappen.

Håber der er til at forstå.

Hilsen Webmaster Jesper

JJ
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. nov 2002, 22:50

Re: Billeder i forummet

Indlægaf JJ » 24. sep 2003, 17:28


Her er et eksempel på hvordan det ser ud ...


Gæst

Re: Billeder i forummet

Indlægaf Gæst » 24. sep 2003, 23:33

Billederne skal nok hostes et sted på nettet, medmindre man har webserver kørende på egen pc.  Jeg kan ihvertfald ikke se David's billeder.
Jeg gør også lige et forsøg......


WebJesper: Kan man lægge billeder ind fra FTP?

Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

Re: Billeder i forummet

Indlægaf Allan#271 » 25. sep 2003, 00:31

KANON godt billed Clavit , hvis er den overfede slæde af en vette der anes til højre i billedet ?

david
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2003, 22:59

Re: Billeder i forummet

Indlægaf david » 25. sep 2003, 00:33

Jeg kan godt se dit billede, men nogle af de første jeg lavede var forkerte så der kun kommer et rødt kryds, det sker hvis man ikke skriver det rigtige stinavn. Check lige de to midyear vette, de er for seje :-)


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 108 gæster