Resultatet af prissammenligningen mellem Ecklers og Mid America

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Resultatet af prissammenligningen mellem Ecklers og Mid America

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 29. aug 2003, 16:20

.... findes ikke her!!!!

Der er nemlig ikke en eneste af jer dovne slaskere som har gidet reagere på min efterlysning af fakturakopier fra Ecklers.
Jeg har kun mine egne fakturaer at anvende og det er for få til at jeg vil offentligøre sammenligningen - så det interessante resultat beholder jeg for mig selv... >;o)

Det er frygteligt uretfærdigt at I selv skal gøre en indsats men det kan ikke blive anderledes:
Hit med nogle fakturakopier så jeg kan lave en reel og informativ sammenligning til alles gavn og oplysning.

Hvis der er nogle der kan få 1 - 2 minutter i overskud til at skanne og e-maile fakturaer til mig, kan de sendes til:
jesper@krarupnielsen.dk



Piet
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. apr 2016, 13:46

Re: Resultatet af prissammenligningen mellem Ecklers og Mid America

Indlægaf Piet » 29. aug 2003, 17:04

Ecklers priser er listeprisen - 30% i gennemsnit

jeg bestilte for listepris: 8.232.- USD
jeg betalte: 6.200.- USD

dertil kommer så told/moms & fragt

eksempel
advanced slalom supension kit:
Vettebrakes 999.95 USD
Ecklers 1049.95 USD (med rabat 802 USD)


de eneste som jeg har handlet med af følgende firmaer over det sidste år, som har kunnet matche Ecxklers priser er Summit racing.
Summit har desuden den bedste handling af ordrene, desværre har de ikke mange specifikke corvette ting.

Summit
Ecklers
Dr Rebuild
Vette brakes
Zip Products
Mid America


Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Re: Resultatet af prissammenligningen mellem Ecklers og Mid America

Indlægaf Tommy » 31. aug 2003, 02:53

Er det egentlig´ikke billigere at købe delene i Sverige, så sparer man da import told - moms og afgift. Nu er jeg ikke begyndt at købe dele til min vette endnu, men jeg ved fra andre ting jeg har bestilt i USA at de havner på vanvittige beløb efter toldefar har gransket det nøje.

Tommy 358 ( Hjallerup )


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 106 gæster