Prissammenligning mellem Mid America og Ecklers

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Prissammenligning mellem Mid America og Ecklers

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 24. aug 2003, 12:34

Som tidligere lovet vil jeg prøve at sammenligne priserne mellem disse forhandlere.

For at resultatet kan blive validt, har jeg brug for kopi nogle Ecklers fakturaer fra 2003.
Der gives nemlig forskellig rabat til forskellige varetyper og kun ved at gennemgå fakturaerne kan jeg finde de rigtige nettopriser til sammenligning.
Jeg har også kontaktet Mid America, for at se om de er interesseret i at give klubmedlemmerne en fast rabat.

Så hvis vi en gang for alle skal have en grundig undersøgelse af prisniveauet mellem Ecklers og Mid America, bedes de medlemmer som har købt hos Ecklers i 2003 e- eller snail-maile kopier af fakturaerne til mig.

Min adresse er:
e-mail: jesper@krarupnielsen.dk
snail-mail: Jesper Krarup Nielsen, Solsbækvej 192, 9300 Sæby

Lars #510
Indlæg: 0
Tilmeldt: 11. apr 2004, 19:17

Re: Prissammenligning mellem Mid America og Ecklers

Indlægaf Lars #510 » 25. aug 2003, 14:31

Hej

Kan nogle svare på hvorfor kun Mid America er et relevant alternativ til Ecklers? Er det almindeligt kendt at Corvette America og Corvette Central er dyrere? Eller har de på anden vis udelukket sig? Jeg spørger kun af ren nysgerrighed da jeg ikke har handlet med nogle af dem.

Jeg har købt hos Ecklers en gang. En forlygte var smadret under transport, og jeg venter stadig på min anden forsendelse (som er betalt og sendt 22 juli). Jeg har iøvrigt stadigt ikke modtaget et katalog (efter 4 mrd.). Hos alle 3 andre firmaer har jeg modtaget katalog få dage efter bestilling.

Med venlig hilsen Lars


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster