Ny motor

Alm. snak
Hans chr
Indlæg: 0
Tilmeldt: 19. nov 2005, 17:02

Ny motor

Indlægaf Hans chr » 27. jun 2006, 19:36

Hej Bjarne

 Hvordan går det med den nye motor, som du købte sidste år af David??

Jeg har ikke set dig på vejene i år, men nu har jeg heller ikke haft så voldsom meget tid til at køre.

Jeg håber at den fungerer tilfredsstillende.

Det må være fedt at få en kværn der yder næsten det dobbelte af hvad den gjode i forvejen.

Nå men vi ses nok snart ved skovsøen.

Hans-chr

Gæst

Re: Ny motor

Indlægaf Gæst » 27. jun 2006, 22:40

Jaaaa ... hvordan skal jeg næsten fortælle det uden at blive kaldt alt muligt. Dobbelt så meget som den gamle det var der, men det var problemer istedet. Den kunne ikke køre, end ikke så meget at der kunne stilles karburator. Så importøren var her ovre en smut. Hvis jeg kunne vente en 8 dages tid med at sende bilen til sjælland, så ville det blive ordnet, da der var tid. Det er nu 5 uger siden, og der er ikke sket meget i den tid, den bliver ved at blive rykket ned i rækkefølge, og andre ting der er mere vigtige  for andre, lavet først. Såååå, hvem ved....

Nu har jeg splittet den gamle motor totalt ad, det tog ca 3 timer, og er begyndt at kikke lidt på den. Det er vist ikke andet end en ny knast og forkæde. Den ser udmærket ud i bunden, og der er jo mange nye ting monteret på den. Såååå, hvem ved....


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 102 gæster