MID AMERICA - dele til Corvetter

Alm. snak
Gæst

MID AMERICA - dele til Corvetter

Indlægaf Gæst » 27. jul 2003, 23:43

Hvis du skal have stumper hjem fra USA til Corvetten, så anbefaler jeg Mid America, som er en konkurrent til Eckler's.

Jeg var i USA i juni måned til Bloomington Gold Corvette Show for bl.a. at købe dele med hjem til min nyerhvervede C4'er. Listen med stumper var lang og jeg henvendte mig allerede den første dag hos Eckler's for at lave en bestilling.

Jeg mødte desværre ikke meget imødekommenhed og da de hørte, at jeg gerne ville have delene leveret express mens jeg endnu befandt mig i Illinois (6 yderligere dage), var de bare afvisende.

Mid America, som også havde en stand var derimod meget imødekommende og alt kunne tilsyneladende lade sig gøre. Det endte med, at jeg fik alle delene jeg havde på min liste dagen efter og ovenikøbet til afhentning på deres stand. Da jeg skulle betale havde de givet mig 10% rabat på det hele og ikke opkrævet fragt og ekspedition!!!!!!!!!!!
Prikken over i'et var, at det hele blev transporteret ud til min bil med en afsluttende bemærkning fra sælgeren 'Thank you - have a nice day'.

En oplevelse jeg aldrig vil glemme og et firma jeg fremover vil benytte.

Website: http://www.madvet.com/
Kontaktperson: Ben Donsbach






Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 88 gæster