Glædelig Jul

Alm. snak
Brugeravatar
Finn #105
Indlæg: 128
Tilmeldt: 20. feb 2005, 16:32

Glædelig Jul

Indlægaf Finn #105 » 24. dec 2017, 12:48

Hej alle Corvette-venner

Hvad giver man til kvinden som har alt og mere til...?
Sanne har fået sit eget medlemsskab i CCD - efter at vi har delt mit medlemsnummer i 20 år.
Nu har hun #1711, men vi deler stadig husstandens pt eneste Corvette.

Apropos den gule C6:
I en ledig stund sad jeg og checkede hvad man egentlig kan finde af oplysninger om en bil på nettet ud fra nummerpladen.
Googlede min egen nummerplade, hvilket bl.a. andet gav mig dette billede fra Juelsminde Havn.
Photagram.jpg
Photagram.jpg (72.72 KiB) Vist 3192 gange

En ukendt fotograf med sans for stemninger, farver og fede biler har foreviget et par Corvetter i solnedgangen.
Ejerne: Poul Erik og Inge-Lise samt Sanne og jeg, var sikkert igang med at fortære nogle store is, eller vi har spankuleret rundt på havnen og kigget på det maritime liv, mens de to topløse skønheder (Corvetterne) var efterladt som oplagte mål for fotografernes linser.

Mens jeg i efteråret 2016 gik og ventede på, at jeg skulle hente den gule Corvette i Sverige sad jeg også og forsøgte at finde oplysninger om bilen på nettet. Nettet er jo en guldgrubbe af oplysninger, men også af billeder. Den svenske ejer blev lidt overrasket, da jeg viste mere en 20 billeder af både bilen, ham og mindst en kvinde; alle fundet efter en almindelig google-søgning.

Glædelig Jul og Godt Nytår til alle.


Med venlig hilsen


Finn #105 8-)

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Glædelig Jul

Indlægaf Mozart » 24. dec 2017, 13:10

Hej alle Corvettevenner
Glædelig Jul til alle. Jeg har små julenisser i mit hjem. Se lige hvad de kom med i morges.
Også et billede sammen min ven, Jesper som nu er hele 20 år gammel trods umulige odds.
Vi spiste masser af is i sommer. Han elsker at køre i Vetten, og ved faktisk en masse om den.
Jeg skulle overbringe hans Julehilsen til de Corvettefolk han kender, og stadig husker med glæde
fra hans store dag i Rebild hvor han samlet en masse "børn" med ligende sygdom.
Hilsen
Niels Mozart #1326
Vedhæftede filer
Resized_20170610_150755001.jpg
Resized_20170610_150755001.jpg (263.04 KiB) Vist 3187 gange
I have small freinds.JPG
I have small freinds.JPG (1.56 MiB) Vist 3187 gange


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster