Lædersæde C6

Alm. snak
Wrang
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12. dec 2009, 18:51

Lædersæde C6

Indlægaf Wrang » 7. jun 2017, 09:57

Hej,
Der er nogle der kan anbefale en der er verdensmester til at reparere sæder?
På vores nylig indkøbte C6’er er der et lille hul/slidmærke på siden af førersædet som vi selvfølge skal have lavet, så hvis der er nogle der kan anbefale en der er god til at lave sæder helst på sjælland, så lad mig endelig høre.

Mvh, Lars

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Re: Lædersæde C6

Indlægaf Mozart » 7. jun 2017, 19:32

Hej Lars
Dit sæde er lidt slidt på din C6ér. Jeg kender ikke så meget til nogen der kan trylle skader tilbage som at sæderne er nye.
Jeg har selv en C5 som har været ejet af en vaskeægte XX large Amerikaner fra San Francisco. I min er der slidmærker,
men jeg syntes jo det er patina.
Karsten Nissen fra klubben har en tilsvarende model som min, men med meget slidte sæder. Han fik kontakt med et firma
i Polen som lavede et formidabelt stykke arbejde på hans sæder, konsol, rat, osv. Det var et typisk vinterprojekt, men jeg
har set set det færdige resultat, og det er bare totalt godkendt. Karsten fortalte at firmaet var nærmest online med gode ide ér
og input til farvesammensætningen. Karsten´s C5 er knaldrød. Min er en såkaldt Tinfarve, og dermed begrænser mit albuerum
sig væsentlig.
Jeg ved at firmaet i Polen har brugt det færdige resultat i deres galleri.
Du kan sikkert få detaljer fra Karsten. Jeg husker også at prisen var til at håndtere. Jeg ved jo ikke om du vil gå "hele vejen "
God jagt
Hilsen Niels Mozart # 1326


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster