Ron Fellows

Alm. snak
cjh-904
Indlæg: 0
Tilmeldt: 7. mar 2007, 20:13

Hej Leif Det er godt i

Indlægaf cjh-904 » 2. feb 2017, 15:34

Hej Leif

Det er godt i stadigvæk er her hos os :-)

og næsten lige så rystende er det at læse om den behandling du har fået, jeg har "som jeg også fortalte dig" talt med Forza leasing for at høre deres kommentar, men de ville ikke kommentere på den konkrete sag, men kom med disse gode råd. (mail indsat)


"Kære Corvette-folk.

Jeg vil ikke kommentere på den konkrete sag med Scanleasing.

Derimod vil jeg gerne påpege, at det er vigtigt, når I vælger leasingselskab, at selskabet har den fornødne erfaring, både hvad angår forsikring,
registreringsafgift, finanstilsynet og de mange regler, som er på leasingområdet.

Man skal være opmærksom på, at hvis man sætter sin bil for lavt på leasingkontrakten, kan man udfordre SKAT på om kontrakten er på markedsmæssige vilkår.
Hvis dette ikke er tilfældet, vil SKAT opkræve fuld afgift på køretøjet og i værste fald lukke selskabet og beslaglægge bilen.
Samtidig kan det også betyde, at bilen er underforsikret og man derfor ikke får en erstatning svarende til bilens værdi.

Hos Forza Leasing sikrer vi os altid, at tingene kører efter markedsmæssige vilkår og overholder reglerne til punkt og prikke.
Vi har samtidig en klausul i vores forsikringer, som siger, at vi erstatter enten til kontraktpris eller til markedsmæssig pris.
Dette betyder, at bilen er forsikret korrekt.

En Corvette kan der dog være stor forskel på prisniveauet, da der kan være stor forskel på bilens stand og ekstraudstyr.
Er man i tvivl om sine forsikringsvilkår, er I velkomne til at kontakte Frederik Frost på mobil nr. 4037 3434.

Med venlig hilsen

Lasse Frost"

biltosse-2809
Indlæg: 0
Tilmeldt: 20. nov 2015, 17:30

hej leif og marianne. skrækkelig

Indlægaf biltosse-2809 » 5. feb 2017, 19:12

hej leif og marianne. skrækkelig læsning. lidt siden jeg har været på siden, men håber i er klar til samsø. så er det lige meget hvad i kommer i. hilsen :dem i den grå fra Glamsbjerg.

Michael
Indlæg: 39
Tilmeldt: 15. aug 2006, 23:27

Re: Ron Fellows

Indlægaf Michael » 15. apr 2017, 22:44

Hej Leif - sikke en redelighed, men godt I er ok!! Håber at se jer på Samsø!


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster