Forslag til CCD nyt

Alm. snak
usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Forslag til CCD nyt

Indlægaf usa1#137-841 » 2. nov 2016, 14:49

Hej Palle

I mangler altid indlæg til CCD nyt, hvad med at lave en side der hedder: "Jeg har fået ny Corvette" og så med et billede af alle de stolte ejere med deres nye biler.:auto::auto::auto::auto: ( Nej, jeg har IKKE fået ny Vette) bare en ide.

Vette hilsen Flemming

Johansen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:44

Fin ide. Og hvis der mangler

Indlægaf Johansen » 2. nov 2016, 15:15

Fin ide.
Og hvis der mangler folk der har fået en ny, så en side med "Det her er min Corvette", med lidt historie, info og billeder, hvor dem som måtte ønske at optræde i bladet eller her på siden kan "vise sig lidt frem" :)

Spoleormen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

En temmelig god ide som

Indlægaf Spoleormen » 2. nov 2016, 21:39

En temmelig god ide som slvfølgelig skal prøves af
hvis nogen går med en lille historie i maven så kom med den
jeg garanterer den vil blive brugt.
Mangler iøvrigt en historie incl. Billeder fra Efterårsmønstring VEST, er der ikke en
som kan skrive en historie omkring denne tur.

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

En rigtig god ide, og

Indlægaf Allan#373 » 4. nov 2016, 08:16

En rigtig god ide, og opfordringen har eksisteret i mange år.
I velkomstbrevet til nye medlemmer står der bl.a.:

Hvis du har lyst til at spille en mere aktiv rolle i CCD, har redaktionen af CCD-nyt et konstant behov for artikler og indlæg til klubbladet. Specielt vil vi meget gerne have et indlæg fra alle nye medlemmer til introduktion af dem selv og historien om netop deres Corvette. Kort eller lang, du bestemmer selv, og vi hjælper gerne med opsætning og billeder til artiklen. En sådan introduktion er første skridt til at etablere sit Corvette-netværk!

Det er sjældent, det kaster en historie af sig. Det vil nok hjælpe, hvis man aktivt kontaktede nye medlemmer, men det skulle jo gerne være af frivillighedens vej.
Jeg tror noget af det skyldes, at nye medlemmer skal overbevises om, at det slet ikke er så slemt endda, at skrive et par linier, og vedhæfte et par billeder.

Mvh
Allan
medlemsinfo - i snart 10 år.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Ja det har eksisteret i

Indlægaf usa1#137-841 » 4. nov 2016, 10:22

Ja det har eksisteret i mange år, det jeg tænkte på var bare en enkelt side hvor alle der havde skiftet deres Corvette ud eller fået en ny skulle vise den frem i bladet.

F.eks. har vores formand fået en "NY" C5, det er jo kun os der var med i Herning der har set den og ved det.

Ud fra dette kunne man måske få nogle til at skrive en artikel.


Vette hilsen
Flemming.

Spoleormen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

:) Ja det har eksisteret i

Indlægaf Spoleormen » 5. nov 2016, 11:01

:)

Ja det har eksisteret i mange år, det jeg tænkte på var bare en enkelt side hvor alle der havde skiftet deres Corvette ud eller fået en ny skulle vise den frem i bladet.

F.eks. har vores formand fået en "NY" C5, det er jo kun os der var med i Herning der har set den og ved det.

Ud fra dette kunne man måske få nogle til at skrive en artikel.


Vette hilsen
Flemming.



God ide den med fomanden
og så kunne du Flemming skrive lidt om dit salg i bladet da det kun er omkring 30% af klubben der læser dette
men bladet kommer ud til alle ( håber jeg)


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster