Super.
Du har slet ikke behov for nogen åbning til den crossover, sæt restiktorplader i i begge sider, den eneste funktion den udstødningscrossover havde/har er til den originale typpe choker som er styret af en bimetalsfjeder der sidder på manifoldet, varmen fra udstødningsgassrne varmede så manifoldet hurtigere op så chokeren ikke stod åben for længe, det samme gør sig gældende på udstødningssystemeet, for at presse udstødningsgasserne op igennem manifoldet blokerede man den højre afgang med en bimetalsfjeder og et spjæld lige efter manifoldet, alt dette har du jo ikke mere og derfor er gennemgangen i manifoldet ubrugeligt, hvis det var mig så ville jeg blokke det 100% af da varme udstødningsgasser igennem manifoldet ikke er særligt smart. faktisk havde GM også problemer med for varme inbsugningsmanifold, derfor kan man se på de originale at de satte et varemskjold på undersiden af manifoldet inde i løftergalleriet, denne plade er der ikke på aftermarket manifold så derfor får du både varmen fra gennemgangskanalen og den varme motorolie som sprøjter direkte op på undersiden af indsugningen.
Jeg kan se at det indsugningsmanifold du har et lavet til en spreadbore kaburator, og den kaburator du har monteret er en squareboare, derfor har du behov for den tykke mellemflange som kan matche de to forskellige åbninger, den bedste løsning for dig ville være at montere dette manifold istedet
http://firstmile.dk/product.asp?product=110590
så får du løftet intakerunners fra den varme base og det er et lukket manifold uden gennemgang af udstødningsgasser, den ekstra højde på manifoldet bliver udlignet af at du ikke har behov for mellemflangen.