Kære alle Corvettemedlemmer

Alm. snak
(udmeldt) Jonna #1000
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. feb 2010, 10:09

Kære alle Corvettemedlemmer

Indlægaf (udmeldt) Jonna #1000 » 13. jan 2016, 17:24

Jeg vil gerne lige lave en lille påmindelse til jer ALLE!
D.08.05.16 holder CCD generalforsamling. Som sædvanligt vil der blive valg til bestyrelsen. Der er 3 bestyrelsesmedlemmer, som er på valg, ingen af de 3 modtager genvalg. Personerne er: Formand Allan Madsen, Karsten Nissen og undertegnede Jonna Bax. Det betyder, at der er 4 bestyrelsesmedlemmer tilbage, og vedtægterne siger, at der skal være MINDST 5 medlemmer i bestyrelsen, så det betyder, at bestyrelsen kommer til at mangle et medlem.
Jeg vil derfor kraftigt anbefale, at der melder sig kandidater til bestyrelsen, husk det er også en god ide at have mindst en suppleant.
Jeg har mindst én gang tidligere forklaret, hvad det betyder for klubben, hvis vi ikke kan stille med en fuldtallig bestyrelse, men jeg gør det lige én gang mere. Hvis ikke, der kan vælges MINDST 1 nyt bestyrelsesmedlem til generalforsamlingen, så vil GF slutte med, at der bliver indkaldt til en ekstraordinær GF med det ene formål at få valgt nok bestyrelsesmedlemmer, så klubben kan fortsætte med at eksistere. Hvis ikke der melder sig kandidater til den ekstraordinære GF, SKAL KLUBBEN OPLØSES!!! Hvor mange af jer stemmer for det!!
HUSK AT NAVNENE PÅ BESTYRELSEKANDIDATER, SKAL VÆRE FORMANDEN I HÆNDE INDEN 1.FEBRUAR, DA NAVNENE SKAL MED I INDKALDELSEN TIL GF. INDKALDELSEN KOMMER MED I NÆSTE BLAD.:cuss:
Til sidst: Jeg håber inderligt, at klubben fortsætter, så os to i Thisted kan fortsætte med at mødes med alle jer skønne mennesker. :)
Kærlig hilsen Jonna #1000

Anni
Indlæg: 200
Tilmeldt: 2. nov 2012, 11:33

Hej Bestyrelse Selvfølgelig skal klubben ikke

Indlægaf Anni » 15. jan 2016, 11:41

Hej Bestyrelse

Selvfølgelig skal klubben ikke opløses, men vil det ikke være en fordel, hvis der er i bestyrelsens sammensætning stadig bliver en ligelig fordeling mellem landsdelene?

Mange hilsner
Peter #259 og Anni #1417
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....

Edel
Indlæg: 3
Tilmeldt: 3. jun 2009, 15:47

Hej Anni Problemet er ikke en

Indlægaf Edel » 15. jan 2016, 13:26

Hej Anni

Problemet er ikke en ligelig fordeling, problemet er ingen tilmelde sig bestyrelsen.

Venlig hilsen Edel

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Hej Bestyrelse Selvfølgelig skal klubben ikke

Indlægaf Allan#373 » 15. jan 2016, 16:22


Hej Bestyrelse

Selvfølgelig skal klubben ikke opløses, men vil det ikke være en fordel, hvis der er i bestyrelsens sammensætning stadig bliver en ligelig fordeling mellem landsdelene?

Mange hilsner
Peter #259 og Anni #1417


Nej, jeg tror da heller ikke, der er nogen, der ønsker klubben opløst. På den anden side er der indtil videre, heller ikke nogen der vil tage lidt ansvar, og opstille til bestyrelsen.
Det med geografisk fordeling er der delvis taget højde for i vedtægterne.
Den håbefulde
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti

(udmeldt) Jonna #1000
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. feb 2010, 10:09

Jeg tilslutter mig helt og

Indlægaf (udmeldt) Jonna #1000 » 15. jan 2016, 18:29

Jeg tilslutter mig helt og holdent Edels indlæg. Den geografiske fordeling er ganske OK, Det eneste problem vi har er, at ingen melder sig til bestyrelsen, men det er så til gengæld også et stort problem. :banghead:

Gert Andersen_
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. jun 2011, 10:36

Medlemmer der læser denne tråd,

Indlægaf Gert Andersen_ » 15. jan 2016, 18:48

Medlemmer der læser denne tråd, kunne få den opfattelse at det er den samlede bestyrelse der går af. Vi er stadig 4 bestyrelsesmedlemmer som ikke er på valg. Der mangler således kun en, men selvfølgelig gerne flere,som vil være med til at drive klubben videre.
Gert

(udmeldt) Jonna #1000
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. feb 2010, 10:09

Kære alle Nu ligger der referat

Indlægaf (udmeldt) Jonna #1000 » 25. jan 2016, 19:00

Kære alle
Nu ligger der referat fra sidste bestyrelsesmøde under meddelelser fra bestyrelsen.
Hilsen Jonna #1000

stighh-1165
Indlæg: 0
Tilmeldt: 30. jul 2009, 18:07

Hej Jeg vil stiller op

Indlægaf stighh-1165 » 27. feb 2016, 13:43

Hej Jeg vil stiller op som suppleant hvis det kan hjælpe klubben?

MVH Stig 1088

Brugeravatar
Allan#373
Indlæg: 68
Tilmeldt: 13. apr 2004, 10:37
Geografisk sted: Thisted

Hej Jeg vil stiller op

Indlægaf Allan#373 » 27. feb 2016, 16:13


Hej Jeg vil stiller op som suppleant hvis det kan hjælpe klubben?

MVH Stig 1088


Tak Stig, det er noteret.
Jo, det er altid en hjælp, når nogen er villige til at gøre et eller andet for klubben.
Mvh
Allan
"If everything seems under control, you're just not going fast enough." - Mario Andretti


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster