CCD-Nyt 2-2015

Alm. snak
Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

En proff fotograf kan stadig

Indlægaf Tommy » 22. nov 2015, 20:34

En proff fotograf kan stadig ikke hamle op med 40 mobiltelefoner men ok, det tar vi også til takke med på Div. TV nyhedsstationer men ingen sure miner der, men så er det jo godt der ikke er lyd på bladet for det mangler Div nyhedskanaler også efter det hele er blevet så moderne og digitaliseret, men det er os selv der har valgt hvordan det skal være, nu kan vi jo se hvordan det er gået med de runde baglygter på Vetten og det med de 2 blade om året forstår jeg heller ikke med alle de indlæg der bliver sendt ind. God Jul.
Der kan godt forekomme meget lidt ironi i indlægget.

Spoleormen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

Hej Tommy Ok med lidt ironi,

Indlægaf Spoleormen » 25. nov 2015, 22:50

Hej Tommy
Ok med lidt ironi, men jeg ser/læser mange af dine indlæg er det ikke muligt med et lille bitte indlæg til
bladet fra din side, sådan bare for sjov.
Evt noget om noget teknik vi alle kunne have glæde af

Spoleormen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

Hej Allan Nu syntes jeg du

Indlægaf Spoleormen » 25. nov 2015, 22:54


Hej Allan
Nu syntes jeg du strammer den, har selv været med til at arrangere flere træf og hvis jeg nu bliver mødt med kravet om at når vi har arrangeret et træf med hvad der dertil hører, skal vi til at lave en artikel om det, så tror jeg det bliver det sidste træf jeg er medarrangør af, det skal være frivilligt som resten jo er det.
Vh
Leif


Ahh Leif
du skriver nu ellers meget godt her så et par små input til bladet når
du ikke laver træf og motorer ville da ikke skade. Evt. Om jeres tur til le mans
det ville måske få nogle til at intereserer sig for at komme med til en fed oplevelse
som dette løb er.

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Hej Tommy Ok med lidt ironi,

Indlægaf Tommy » 26. nov 2015, 00:28


Hej Tommy
Ok med lidt ironi, men jeg ser/læser mange af dine indlæg er det ikke muligt med et lille bitte indlæg til
bladet fra din side, sådan bare for sjov.
Evt noget om noget teknik vi alle kunne have glæde af


Jeg lavede en del indlæg til bladet da jeg var aktiv medlem, kører desværre i et forkert bilmærke nu men regner stærkt med at vende tilbage til Corvetten inden alle baglygterne bliver for poppet.

Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Hej Spoleorm. Synes det er en

Indlægaf Lolk » 26. nov 2015, 19:11

Hej Spoleorm.
Synes det er en god ide også med små indlæg til CCD Nyt. For tiden er jeg ved at lave et meget spændende og omfangsrigt skrift til CCD-Nyt med masser af billeder om et noget kompliceret og utroligt vanskeligt emne, jeg er bare i tvivl om jeg tør afsløre emnet allerede nu, vi risikerer jo, at CCD medlemmer kører hen til bogtrykkeriet dage før CCD-Nyt udkommer næste gang for at være de første, som læser artiklen. Emnet er: "reparation af min cigarettænder i Corvetten som ikke virker mere". Spolorm,hvad mener du, skal jeg alligevel vente med at afsløre emnet? Og tror du der er plads i bladet til artiklen?
Mvh lolk

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Ahh Leif du skriver nu ellers

Indlægaf C4JOY1 » 28. nov 2015, 09:20


Ahh Leif
du skriver nu ellers meget godt her så et par små input til bladet når
du ikke laver træf og motorer ville da ikke skade. Evt. Om jeres tur til le mans
det ville måske få nogle til at intereserer sig for at komme med til en fed oplevelse
som dette løb er.


Kære spoleorm(mærkeligt navn)
Du misser pointen, jeg har da ikke det mindste imod at skrive hverken her på forum eller i bladet, men jeg har noget imod regelrytteri, at det skal være obligatorisk at skulle skrive en artikel, fordi man har lyst til at arrangere en køretur med andre corvetter.
Vh
Leif

(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Hej Leif, Nu skal du ikke

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 29. nov 2015, 19:27

Hej Leif,
Nu skal du ikke blive irriteret men jeg gentager lige at du hverken behøves skrælle kartofler, rede senge eller skrive indlæg når du arrangerer noget.
Som arrangør er du bossen, så du har jo folk til det hele...... >;o)

C4JOY1
Indlæg: 44
Tilmeldt: 9. apr 2008, 01:09

Hej Leif, Nu skal du ikke

Indlægaf C4JOY1 » 30. nov 2015, 09:36


Hej Leif,
Nu skal du ikke blive irriteret men jeg gentager lige at du hverken behøves skrælle kartofler, rede senge eller skrive indlæg når du arrangerer noget.
Som arrangør er du bossen, så du har jo folk til det hele...... >;o)

Hej Jesper
Jeg bliver overhovedet ikke irriteret, det er jo befriende at vores hjemmeside faktisk bliver brugt og jeg er selv fortaler for at vi skal kunne skrive på hjemmesiden på en sådan måde, at vi kan se hinanden i øjnene efterfølgende. Nok om det, men grunden til at jeg har en holdning til dette er, at jeg er bekymret for at sætte for mange regler og betingelser op til mennesker der gør et frivilligt arbejde. Lad os nu sige at jeg arrangerer en tur til Le Mans og søger tilskud i klubben og der er sat en regel op for hvad jeg skal levere når jeg er arrangør, jeg delegerer så skribent rollen til en anden arrangør, som sent i planlægningen melder fra, ja så hænger jeg sku på aftalen med klubben som kontaktperson så derfor ønsker jeg at det hele bliver på frivillighedens basis, det har jo vist sig i mange tilfælde rundt i verden at man kommer længere med ting af lyst end med tvang. Hvis der ikke er nogen der gider skrive til bladet, så kan der jo heller ikke være klager, det er da logik for så må selvsamme klagere jo selv ty til tastaturet.
rigtig venlig ikke irriteret julehilsen til jer alle
Leif


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 50 gæster