Eckler`s

Alm. snak
John Christiansen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. sep 2011, 13:23

Eckler`s

Indlægaf John Christiansen » 7. apr 2015, 22:08

Hej

Jeg har nu prøvet 2 gange at bestille vare hos Ecklers, men kan ikke finde det sted hvor man skal skrive kunde nr. og aftale nr. ind.

I skriver at man først skal gøre det når man har betalt, men så kommer man jo helt ud af ordren, og der kan jeg ikke se nogle muligheder for at skrive noget, er det mig der overser noget ?

Har dog fået rabatten ved at kontakte dem bagefter, men synes det virker lidt uprofessionelt.

mvh.

John Christiansen
medl. 1333

Allan-2506
Indlæg: 0
Tilmeldt: 17. jan 2013, 08:45

Hej John Feltet du leder efter

Indlægaf Allan-2506 » 8. apr 2015, 08:05

Hej John

Feltet du leder efter er blot deres "kommentarboks" som kommer på den side hvor du godkender ordren, så uprofessionelt, nej, det synes jeg ikke, men nogen gange kan man ikke se skoven for træer, det er forøvrigt beskrevet ganske fint i medlembladene.

Mvh
Allan

John Christiansen
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. sep 2011, 13:23

Hej Allan tak for info, det

Indlægaf John Christiansen » 8. apr 2015, 10:49

Hej Allan
tak for info, det vil jeg prøve næste gang

J. Lassesen
Indlæg: 29
Tilmeldt: 30. apr 2015, 09:24

Hej Allan. Vil gerne give John

Indlægaf J. Lassesen » 22. jun 2015, 17:24

Hej Allan.

Vil gerne give John ret, - i medlemsbladet står der, at man først skal betale, derefter angive costumer nr. og medlemsnr, men man har jo først betalt når man har godkendt ordre, og så er det for sent.
Har fornyelig selv lavet 2 ordre hos Ecklers, men fik kun rabatten ved første ordre, ved at kontakte dem på mail efterfølgende.

Mvh. Lasse # 1556

Pfingstl
Indlæg: 12
Tilmeldt: 23. sep 2013, 10:20

Bare lav en tekst i

Indlægaf Pfingstl » 22. jun 2015, 20:34

Bare lav en tekst i et dokument så du let kan kopiere det ind i kommentar feltet.

Jeg har ikke oplevet at det er gået galt.

Til gengæld er Ecklers dele blevet noget kinaskrot.....

Når man klager og beder om bedre dele siger de bare at man skal anbefale leverandører. Hvis de så bare havde A og B kvalitet.
Jens
1971 454/TH400
FAST EZ_EFI 2.0, BORGESON, HYDRATECH, DEWITT

Har rodet med biler i over 30 år..........

Firefighter
Indlæg: 5
Tilmeldt: 12. maj 2015, 07:15

Bestilling hos Eckler's

Indlægaf Firefighter » 26. jun 2015, 13:42

Halløjsa,

har netop bestilt dele hos Eckler's, og desværre med samme resultat som John, det felt som skulle komme efter betaling, kom desværre aldrig. Og efterfølgende skrev jeg til Eckler's og gjorde opmærksom på dette, og jeg oplyste CCD's kundenummer samt eget medlems nummer.
Men der var ingen reaktion fra Eckler's.....
Så desværre, ingen rabat til mig denne gang!
Dette er ikke en klagesang, men bare en OBS til andre som bestiller hos Eckler's om at være opmærksom før betalingen.

Men Jens jeg vil meget gerne høre om du kan anbefale en anden leverandør med bedre kvalitet, da jeg er en rookie og gerne lytter efter gode råd :bigear:

Mvh.
Kim
#1559

J. Lassesen
Indlæg: 29
Tilmeldt: 30. apr 2015, 09:24

Hejsa. Ja så prøvede jeg for

Indlægaf J. Lassesen » 2. jul 2015, 22:21

Hejsa.

Ja så prøvede jeg for 4 gang at bestille dele hos Ecklers, og denne gang har jeg været særdeles opmærksom hele vejen igennem ordre-bestillingen, men nej og atter nej, - der kommer bare ikke noget der ligner et kommentarfelt, hvor man kan skrive sine medlems oplysninger i.
Er der nogen som præcist kan fortælle mig, hvor og hvornår man får denne mulighed, gennem ordrebestillingen, - føler det efterhånden rimelig frusterende. Hjælp??.

Mvh. Lasse
1556#

Pfingstl
Indlæg: 12
Tilmeldt: 23. sep 2013, 10:20

Kan ikke husk hvornår i

Indlægaf Pfingstl » 3. jul 2015, 12:00

Kan ikke husk hvornår i processen, men der kommer et sted til sidst hvor man kan skrive bemærkninger. Der er plads til 200 bogstaver.
Jens
1971 454/TH400
FAST EZ_EFI 2.0, BORGESON, HYDRATECH, DEWITT

Har rodet med biler i over 30 år..........

Gert Andersen_
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. jun 2011, 10:36

VIGTIGT, ny procedure Jeg har netop

Indlægaf Gert Andersen_ » 16. jul 2015, 08:32

VIGTIGT, ny procedure
Jeg har netop afgivet en ordre til Ecklers, og det er korrekt at kommentarfeltet ikke findes mere. Jeg har haft fat i dem, og de arbejder på en anden løsning, således at vi får vores klub rabat.
Indtil da opfordrer de medlemmerne til at afgive ordrer telefonisk, således at rabatten fratrækkes med det samme.
Jeg skriver igen, så snart vi får besked om en permanent løsning.
Gert

Firefighter
Indlæg: 5
Tilmeldt: 12. maj 2015, 07:15

Hej, bare en opdatering/info til bestillinger

Indlægaf Firefighter » 19. aug 2015, 14:51

Hej,

bare en opdatering/info til bestillinger hos Ecklers.
Da jeg tidligere har haft problemer med at bestille hos Ecklers skrev jeg til Gert som var så venlig at foreslå følgende :
Tilføje alle delene inde på Ecklerscorvette.com under "My wishlist" og sende den som en PDF i en mail.
Dette fik jeg gjort d. 9. august og her 10 dage senere fik jeg en mail retur med ordrebekræftelse og så var det bare betalingen som manglede.
Og dette er nu også klaret.
Så der går altså en rum tid med at få ekspederet ordren på denne måde.
Og bonus-info er at der var 23% rabat på ordren.


Mvh.
Kim
#1559


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster