Efterlysning af træf for hver model

Alm. snak
hanseva-2722
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. aug 2014, 15:00

Efterlysning af træf for hver model

Indlægaf hanseva-2722 » 10. jan 2015, 12:16

Kære "lidelsesfæller"

Jeg er relativ nybagt ejer af en C4, og har gået og leget lidt med tanken om, at der hver år bliver afholdt et en dags møde/træf en lørdag eller en søndag for hver enkelt model forstået på den måde, at der hvert år bliver holdt et træf for f.eks. C4, hvor det så er på Sjælland i år og Jylland
næste år.
Ideen er tænkt som hyggeligt samvær- erfaringsudveksling- tips og gode ideer osv.
Ovennævnte ide gælder selvfølgelig lige fra C1 og frem, og jeg vil godt koordinere hvis nødvendigt.
Ring eller skriv til mig om det er en brugbar ide.

Med venlig hilsen
Hans Bloch
Åbyhøj
Mail: bloch@orientering.dk
Tlf: 71780731

Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Hej Hans. På en måde synes

Indlægaf Lolk » 10. jan 2015, 13:03

Hej Hans.
På en måde synes jeg det er en god ide, vi kan vel snart ikke få for mange Corvette træf. Specielt måske for C 4 ejere da vi desværre ikke ser så mange af denne potente model, og det kan vel også lokke flere C 1'ere og C 2'ere til træf. Samtidig vil jeg gerne slå et slag for, at der bør være flere der vil med til at køre ræs ( under kontrollerede former ), i er jo nok alle klar over, at det faktisk er en racerbil ,vi ejer ! Og det er jo synd og skam, den ikke kommer ud at strække benene.
Mvh lolk

jko-1035
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. mar 2008, 21:59

Hej Hans Det er et frit

Indlægaf jko-1035 » 10. jan 2015, 14:18

Hej Hans

Det er et frit land, men jeg kan ikke rigtig se den gode ide ! Der er mange folk i klubben der kan give dig gode råd om samtlige modeller, så den viden der er om modellerne behøves ikke ligge hos en vette ejer af en bestemt model.

Som sagt føler du trang til kun at se C4 syntes jeg du skal fortsætte med at arbejde med din ide.

Jeg personlig ville ikke møde op til et træf fordi det kun handlede om C3, min passion er Corvette fra 1953 og frem

Med venlig hilsen
Jørgen Konradsen

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Et antal værkstedsaftener hen igennem

Indlægaf Tommy » 12. jan 2015, 09:09

Et antal værkstedsaftener hen igennem vinteren, hvor man kunne udveksle erfaringer med vedligeholdelse samt skavanker, ville nok tage kegler, kend din bil med sorte fingre.

Brugeravatar
Magnussen
Indlæg: 11
Tilmeldt: 31. mar 2014, 07:12

Ideen med træf/møde for at

Indlægaf Magnussen » 12. jan 2015, 16:41

Ideen med træf/møde for at udveksle erfaringer m.m. synes jeg er en rigtig god ide, da jeg selv er ny Corvette ejer, og der kommer sikkert flere nye til. Om det så skulle omhandle 1 model ad gangen må komme an på en prøve. Og så gerne på Fyn.
Med hensyn til køre ræs, er dette ikke noget for mig men jeg kommer gerne og kigger på.
Corvette C3 begs to be driven 8-)


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster