Enten-eller

Alm. snak
Lolk
Indlæg: 71
Tilmeldt: 28. nov 2004, 20:42

Enten-eller

Indlægaf Lolk » 28. sep 2014, 21:45

Hvis Corvetten er helt perfekt, og der ikke er noget at lave på den her til vinter, eller du bliver færdig med dine projekter, før det er forår igen, og du så savner noget at give dig til, kan jeg virkelig anbefale at gå i gang med at læse "Enten-eller - både-og?" af Nikolaj Pilgaard Petersen på forlaget siesta 2010.
mvh lolk

Anni
Indlæg: 203
Tilmeldt: 2. nov 2012, 11:33

Tak for tippet, Lolk. Måske

Indlægaf Anni » 29. sep 2014, 09:31

Tak for tippet, Lolk. Måske en julegave idé?

:seeya:
If you've never driven a Corvette, you just don't understand....

Lykkemark
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. mar 2007, 23:26

:p Lolk Ingen tvivl om, at

Indlægaf Lykkemark » 29. sep 2014, 22:15

:p Lolk
Ingen tvivl om, at det er et "læs værdigt værk" der kan få tanker igang, men når nu ens afkom (flertal) har passeret bachelor i humaniora, så tror jeg at jeg for min del afstår.
Men nu har "damperen" jo også nogle "udeståender" som skal bringes i orden for mit vedkommende. Jeg har brugt en hel del tid af det sidste år, på at lære noget. Jeg har bla. lært at svejse, og fået certifikat. Jeg har derfor anskaffet "en stor svejsefrækkert". Jeg har også dygtiggjort mig lidt ud i sandblæseriet, og anskaffet mig udstyr til det. Jeg har brugt en hel del tid, på at lære noget om at "skrue", og udfordre mig selv, med fornuft.
Jeg har også anskaffet "en ting på to hjul", den har gjort mig rigtig glad, og den har faktisk spist det meste af denne sommer. Tiden går og klokken slår, jeg bruger nok ikke så megen tid, til at tænke over, hvordan "tingene hænger sammen", det der lige står for er, at nogle af vore største, skønneste, stolteste fugle, skal have noget "morgenkræs", det skal hentes, i plasticposer, bredes ud på "vores gemmested" (det lugter). Så skal jeg "lure"på rigtig lang afstand.

De ting tror jeg at jeg vil bruge min vinter til.

Ham der

Lykkemark


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 80 gæster