Bus til syge børn.

Alm. snak
usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Bus til syge børn.

Indlægaf usa1#137-841 » 12. aug 2014, 07:27

Missionen lykkedes, tak til alle.

Jeg ville være rigtig stolt hvis CCD fik deres logo med på den bus. Hvad siger i ?

Hilsen Flemming.

8968
Vedhæftede filer
image.jpg
image.jpg (52.45 KiB) Vist 7853 gange

Ulrik
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. jan 2008, 20:54

Hej Flemming ja det vil da

Indlægaf Ulrik » 12. aug 2014, 10:51

Hej Flemming
ja det vil da se godt ud , men det er vist en generalforsamlings beslutning. mange støtter jo i forvejen sådanne tiltag privat eller i
firma regi , så det kan jo være men mener at ens klub kontigent skal bruges int i klubben.
bare min mening lad os høre nogle flere.
forsat go sensommer
Ulrik

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Når vi engang har Generalforsamling

Indlægaf usa1#137-841 » 12. aug 2014, 11:30

Når vi engang har Generalforsamling er der forhåbentlig udsolgt, er der ikke andre muligheder?

Padk
Indlæg: 0
Tilmeldt: 18. apr 2009, 20:11

Hej Venner. Jeg syntes bestemt Flemmings

Indlægaf Padk » 12. aug 2014, 13:20

Hej Venner.

Jeg syntes bestemt Flemmings indlæg er en god debat værd - bemærk venligst jeg skrev debat, og IKKE diskussion!

Jeg kender kun ideen til en bus fra artiklen som er videregivet her, men selvfølgelig skal vi som mennesker gøre alt hvad der står i vores magt for at hjælpe og glæde andre - ingen tvivl derom.
At CCD medlemmer kan skabe glæde, kan ikke illustreres bedre end den billedserie som linkes til i et andet indlæg her på Forum. Se glæden i øjnene på store som små... - Kæmpe respekt fra min side til iværksætter/tovholder, samt alle deltagere, for det projekt!

Spørgsmålet er så: Skal CCD som klub støtte et projekt økonomisk, og hvem skal beslutte det??

Generalforsamlingen er ganske rigtigt øverste myndighed, men den daglige drift varetages af den valgte bestyrelse, så i mine øjne er det deres afgørelse.

I vedtægterne er beskrevet formål med klubben, og nu mener jeg det bliver lidt svært. Kan en reklame på en bus dækkes ind under §2 stk.3 Foreningen skal fremme udbredelsen og kendskabet til Chevrolet Corvette??


Jeg kan ikke selv svare på det spørgsmål for nuværende, men vil gerne være med i en saglig debat her.

Bestyrelsen har min fulde opbakning uanset hvad de beslutter!

Venlig Hilsen
Padkær :yo:

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Bus til syge børn Jeg vil

Indlægaf Mozart » 12. aug 2014, 14:16

Bus til syge børn
Jeg vil gerne med i debatten om det med bussen.
Jeg greb bolden i luften mht Jespers træf for ligesindede, og meldte ud at jeg ville ligge mig i selen for at skaffe Corvetter.
Det var også set i lyset af at Farrari folkene ( 2 ) ikke kunne skaffe flere.
Det kunne jeg, uden at børnene vidste det. Vores kørsel frem til eventområdet, og vores paradeopstilling med hele 14 Vetter
syntes jeg gjorde alt. Vores biler lavede den ++ reklame der var nødvendig. Børnene og deres ledsager skulle lige vænne sig
til at der var frit valg på alle hylder til en køretur, og da det tøede op, var der rift om bilerne. De gule var af en eller anden årsag
meget eftertragtet.
Det var en fantastisk formiddag med børn vi nok ikke møder mere. Som ekstra sukker var jeg heldig med Ice Trucken, og ikke mindst
brandbilen som havde plads til børnene på 1 sal, og så gik det derudaf med fuld udrykning.
Ud fra min erfaring fra denne specielle dag er det ikke nødvendig med en bus. Måske vi skulle blive bedre til at spænde et stort banner
ud som vores reklame. Derudover oplevede jeg stor velvilje med både Ice Truck og brandbil, og den slags tror jeg findes over det hele
her i DK. Det vil altid være et yderligere kryderi, sammen med vores biler.
Jeg/ vi var ikke i stand til at yde økonomisk hjælp til dagen. Det var heller ikke nødvendigt. Familien og sponsorer, og kunstnere skrapte
ialt 531.000 kr sammen til dette træf. Jesper´s budget var på 300.000, så der var også penge til flybilletter til de deltagende.
Så med baggrund i dagen som gik fantastisk, syntes jeg at vi i den grad FREMMEDE KENDSKABET TIL CHEVROLET CORVETTE, og var med
til at gøre en forskel.
Hilsen
Niels Mozart

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Tak for jeres positive svar

Indlægaf usa1#137-841 » 12. aug 2014, 14:27

Tak for jeres positive svar Ulrik og Niels, jeg mener også at vi (som i andre folks øjne) ikke mangler noget, siden vi kan køre rundt i sådanne fine biler, selv er ude med raslebøssen når vi skal afholde nogle arrangementer, derfor bør vi også kunne hjælpe nogen der virkelig har behov for det.

Lad os høre hvad bestyrelsen mener.

Men rigtigt som Mozart skriver: Ikke som diskussion men som debat.


Vette hilsen
Flemming

Tommy
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. aug 2003, 02:52

Vi skal nok passe lidt

Indlægaf Tommy » 14. aug 2014, 11:32

Vi skal nok passe lidt på her, lidt ligesom da fagforeningerne bestemte hvilket parti, man skulle tilhøre og støtte.

usa1#137-841
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. sep 2003, 00:20

Du har nok ret Tommy. Hilsen Flemming.

Indlægaf usa1#137-841 » 14. aug 2014, 12:46

Du har nok ret Tommy.

Hilsen
Flemming.

Ulrik
Indlæg: 0
Tilmeldt: 4. jan 2008, 20:54

ja også måske flytte emnet

Indlægaf Ulrik » 14. aug 2014, 17:17

ja også måske flytte emnet over på lukket forum

mvh

Ulrik

Mozart
Indlæg: 112
Tilmeldt: 15. jul 2012, 02:20

Ja, også herfra mig. Jeg

Indlægaf Mozart » 14. aug 2014, 20:02

Ja, også herfra mig. Jeg forstår nok ikke helt den dybere mening med
forslaget. Men vil da tilslutte mig, og så kan jeg måske blive lidt klogere
i det lukkede rum.
På gensyn / hør
Niels Mozart


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster