.............Højre fod ?...............

Alm. snak
Allan#271
Indlæg: 0
Tilmeldt: 26. sep 2003, 00:10

.............Højre fod ?...............

Indlægaf Allan#271 » 25. mar 2003, 22:52

Vejret har jo været fint de sidste par dage , og det har bevirket at min højre fod er begyndt at vippe ( mest ned ) ? Næseborene er begyndt at virke som støvsugere efter bezin-os . For ikke at glemme ørene søger febrilsk efter lyden af V8..........Jeg kunne ikke lade være , jeg måtte ud og fyre vetten af . Især efter at der var trillet et objekt kaldet Mustang forbi min dør.
Skulle der være andre der har denne vippe trang med højre fod her på forumet :-)
Eller ligger I stadig , og skruer ?

Vettehilsen Allan

kowa #284
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. apr 2004, 22:38

Re: .............Højre fod ?...............

Indlægaf kowa #284 » 25. mar 2003, 23:12

Hej Allan.
Det lyder alt samme godt så er du klar til den 17/4. ??
Jeg skruer stadig og håber at jeg bliver klar.
Kowa

ClausX
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2003, 11:08

Re: .............Højre fod ?...............

Indlægaf ClausX » 26. mar 2003, 00:54

Jeg skruer også på livet løs og skal nok være klar til d. 17/4. Og helst før! Grimme Gule skulle gerne en tur til Falsled Kro d. 2/4!!! Bærearmene er nu afmonteret uden nævneværdige problemer med fjedrene, men bøsningerne sidder fast som var de svejst. Er i gang med at fabrikere en værkstedspresse af diverse metalstumper - så håber jeg de kommer ud.

Vettesmil

Claus

JJ
Indlæg: 0
Tilmeldt: 15. nov 2002, 22:50

Re: .............Højre fod ?...............

Indlægaf JJ » 26. mar 2003, 10:26

Yep, jeg har været ude og lufte dyret i weekenden. Det er altid dejligt at starte motoren første gang efter en lang vinter. Det var nu en lidt kold fornøjelse at køre, men turen blev heller ikke så lang.

Piet
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. apr 2016, 13:46

Re: .............Højre fod ?...............

Indlægaf Piet » 26. mar 2003, 16:49

jeg skruer stadig for fuld udblæsning, jeg fik motoren i og startet den op efter komplet renovering, men :( den er utæt fra indsugnigsmanifoldet (oliespild)
så det skal af igen og pakkes om, heldigvis virkede vacumsystemet perfekt efter jeg har skiftet 80% af det ud med nyt, jeg købte et diagram og troubleshooting guide fra Dr rebuild og det må siges at være en god investering.


ROMMEL
Indlæg: 0
Tilmeldt: 13. apr 2004, 16:30

Re: .............Højre fod ?...............

Indlægaf ROMMEL » 26. mar 2003, 17:28

Jeg har været ude med bomben flere gange ! reklamefilmsoptagelser m.m.
og var også ude forrige lørdag på hyggetur med øjestenen + kæresten :-) og
så var det lige at maskineriet begyndte at gøre opmærksom på at jeg ikke skulle sidde der og tro jeg var klar til sæsonen. Øster farigmagsgade er ikke et fedt sted at holde og skrue ventillåg af for at se/høre hvor den fandens lyd kom fra.
5 knækkede ventilfjedre og ring til falck for at få transporteret møgdyret hjem
til værkstedet, og dagen efter skrue den fra hinanden kun for at konstatere at rulleløftere og knastaksel var blevet uvenner igen. så må klaveret ud igen igen
igen og så vil jeg håbe at jeg kan nå at få stumperne hjem og samlet hjertet
(både bombens og mit eget) inden sæsonen går igang for alvor. hope to see your
all soon, on the road. Mvh. ROMMEL


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 76 gæster