Træfside på Facebook

Alm. snak
Jladenmark
Indlæg: 6
Tilmeldt: 2. jun 2010, 14:31

Træfside på Facebook

Indlægaf Jladenmark » 23. jun 2013, 18:04

Hej.

Jeg har efterhånden talt med mange der har det samme problem som mig: Man vi gerne køre en tur i Vetten, men syntes ikke rigtig man bare skal køre ud i det blå uden mål. Til gengæld kunne det være sjovt, hvis man vidste, hvor der lige var andre på vej hen, så man kunne køre der hen og mødes uformelt.

Jeg har derfor som et forsøg oprettet en side på Facebook, der hedder "Corvette Træf Sjælland", hvor vi alle kan skrive en hurtig kommentar om, hvor vi har tænkt os at køre hen og hvornår - hvis vi ex har tænkt os at køre en tur og gerne vil mødes med andre Corvettefolk.

Søg blot efter siden på Facebook med navnet "Corvette Træf Sjælland".
Hvis I "like'r" siden vil I få en opdatering på Facebook, når andre skriver på siden, og dermed få besked om hvor I evt. kunne køre hen i stedet for at Cruise formålsløst.

Håber I vil støtte op om ideen, så vi kan få endnu mere glæde af vores biler. Husk at nævne dette til dem I møder.

Jan

PS: Jeg har i navnet begrænset det til Sjælland (selv om alle jo kan bruge) da det ligesom er mest interessant at vide om nærområdet, men det er da muligt at kopiere ideen og lave en tilsvarende andre steder.

Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Bing [Bot] og 64 gæster