Differential Fluid Kit fra Eckler"s

Alm. snak
(udmeldt) Jesper Krarup
Indlæg: 0
Tilmeldt: 10. okt 2003, 16:45

Differential Fluid Kit fra Eckler"s

Indlægaf (udmeldt) Jesper Krarup » 14. mar 2003, 17:55

Vor kære formand fortalte mig engang at det er vigtigt at have præcis den rigtige olie i differentialet. Derfor bestilte jeg ovennævnte sæt hos Eckler's.
Uden at det er lykkedes at konkretisere HVORFOR, har jeg fået at vide at de ikke har tilladelse til at sende dette udenlands, hverken med fly eller med overfladepost.
Kan det indeholde hemmelige komponenter som ikke må falde i Saddam's hænder eller er der nogen som har en enklere forklaring?
- Og hvor køber man så skidtet henne?

Piet
Indlæg: 17
Tilmeldt: 14. apr 2016, 13:46

Re: Differential Fluid Kit fra Eckler"s

Indlægaf Piet » 14. mar 2003, 18:34

En mulighed er at få det sendt til bekendt i USA som så kan sende det vdere

ClausX
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. sep 2003, 11:08

Re: Differential Fluid Kit fra Eckler"s

Indlægaf ClausX » 15. mar 2003, 03:06

Hej jesper,
Jeg fik det omtalte kit (differentiale olie og positraction additiv) hjem fra Eckler's med luftfragt uden problemer for et par år tilbage. Grunden til at det ikke længere kan lade sig gøre er selvfølgelig for at forhindre Saddam i at benytte de irakiske Corvetter i modangrebet, såfremt USA gør alvor af deres angrebstrussel.

Men, man kan (eller kunne) få differentiale olie OG positraction additivet herhjemme på det tidspunkt. Jeg så det stå på en støvet hylde oppe hos Klingsholm, da han havde GM shop oppe i Birkerød. Prøv at ringe til ham. Han har nu salgslokaler i Søborg! Du kan finde tlf. nummeret via KRAK eller TDC. Men prisen er pebret herhjemme i forhold til Eckler's!

Held og lykke.

Claus


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster