Mail med tilbud om at være medlem i anden forening til brug for forsikring

Alm. snak
mercy
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. mar 2008, 13:54

Jeg har heller ikke modtaget

Indlægaf mercy » 20. jan 2013, 11:36

Jeg har heller ikke modtaget noget, så det er åbenbart ikke alle

Indy1978
Indlæg: 9
Tilmeldt: 22. jul 2008, 20:34

Ja mailen er også nået

Indlægaf Indy1978 » 20. jan 2013, 20:30

Ja mailen er også nået til Gavnø. Hvis man var i tvivl, må dette være beviset - manden er idiot:iamwithstupid:

Brugeravatar
C5Nissen
Indlæg: 31
Tilmeldt: 10. feb 2009, 23:36
Geografisk sted: Sdr. Bjert

Ja jeg tror de fleste

Indlægaf C5Nissen » 20. jan 2013, 20:41

Ja jeg tror de fleste har fået denne mail fra Bjarne - men som Leif skriver, så findes der da heldigvis en "slet" knap på tastaturet.

- Ja det må ikke være sjovt at være et hjemmeside geni, når der ikke er nogen der gider lege med en, så kan man jo lige så godt forsøge at genere dem der ikke gider lege mest muligt! ( er det ikke lidt lige som med små børn ?? )

#1031 Karsten
Corvettes-The Bad Boy Toy 8-)

Spoleormen
Indlæg: 80
Tilmeldt: 30. sep 2009, 08:22
Geografisk sted: Kokkedal

Hvad med at politianmelde manden

Indlægaf Spoleormen » 21. jan 2013, 08:48

Hvad med at politianmelde manden en gang for alle
Alle. Vores oplysninger i hænderne på sådan en mand er ikke godt

mercy
Indlæg: 0
Tilmeldt: 29. mar 2008, 13:54

Ja nu fik jeg den

Indlægaf mercy » 21. jan 2013, 21:15

Ja nu fik jeg den så alligevel men den er hurtig slettet igen

1144-1151
Indlæg: 0
Tilmeldt: 6. nov 2009, 08:07

Fakta omkring den fremsendte mail: Ringede

Indlægaf 1144-1151 » 22. jan 2013, 21:38

Fakta omkring den fremsendte mail:
Ringede til Aros for at få deres forsikringsbetingelser for veterankøretøjer, de kendte for øvrigt ikke til corvetteworld.
Hvis de skulleforsikre en amerikanerbil kunne dette ikke ske uden andet kundeforhold og hvis bilen havde over 200HK skulle der også være en GPS i bilen. Vedrørende lejlighedsvis kørsel her mener de lejlighedsvis kørsel og ikke brugskørsel. Der er ingen krav om klubtilhørsforhold.
Vores nuværende forsikring kræver klubtilhørsforhold og dette betyder at klubben skal have vedtægterog medlemsvalgt bestyrelse, samt arrangementer for klubbens medlemmer, så her kan en brugerklub på en website ikke anvendes.
Jeg kan kun opfordre til at i undersøger jeres forsikringsforhold grundigt før i foretager jer noget.
Prisen for forsikringen var nogenlunde ens for Aros og vort nuværende selskab.
Ved Aros behøver du ikke betale kr. 25,- til en brugerklub og vort eget selskab vil ikke anerkende en sådan klub.
Vedkommende der har udsendt mailen kender ikke ret meget til markedsføringslov, persondatalov og så lige en robinsonliste.
Persondataloven siger i §6 stk. 2:
Stk. 2. En virksomhed må ikke videregive oplysninger om en forbruger til en anden virksomhed til brug ved markedsføring eller anvende oplysningerne på vegne af en anden virksomhed i dette øjemed, medmindre forbrugeren har givet sit udtrykkelige samtykke hertil. Et samtykke skal indhentes i overensstemmelse med reglerne i markedsføringslovens paragraf 6.
Altså må en virksomhed i markedsføringsøjemed ikke anvende oplysningerne, medmindre der er indhentet samtykke til det. Det er som jeg forstår det! Så selv om han har kunnet kopiere medlemslisten med mailadresser, må disse oplysninger kun anvendes af ham, hvis han har spurgt hver enkelt. Heldigvis har han ikke nogen samtykke, eller bevis på at oplysningerne er videregivet fra klubben.

Der ingen fra CCD´s bestyrelse der har givet samtykke til brug af vores medlemsliste på nogen måde.

Med venlig hilsen
Gerda Riis
#1144

Gizmo69
Indlæg: 0
Tilmeldt: 9. maj 2008, 22:19

.....og lad os så glemme

Indlægaf Gizmo69 » 23. jan 2013, 07:38

.....og lad os så glemme den sag hurtigst muligt !! For vi skal vel ikke til at sagsøge nogen bare for at få hævn eller hvad det er for....så er vi jo ikke en pind bedre end "dem" der begyndte at sagsøge nogen andre for nogen år siden. Stop det nu og lad os koncentrere os om Corvetterne...det er jo dybest set det vi er medlemmer af denne her klub for !!!

(udmeldt) Anders
Indlæg: 0
Tilmeldt: 23. mar 2004, 02:16

.....og lad os så glemme

Indlægaf (udmeldt) Anders » 23. jan 2013, 10:30


.....og lad os så glemme den sag hurtigst muligt !! For vi skal vel ikke til at sagsøge nogen bare for at få hævn eller hvad det er for....så er vi jo ikke en pind bedre end "dem" der begyndte at sagsøge nogen andre for nogen år siden. Stop det nu og lad os koncentrere os om Corvetterne...det er jo dybest set det vi er medlemmer af denne her klub for !!!


Det er jeg enig i... Lad den for guds skyld ligge, der har været ballade nok. Det er torskedumt gjort, men så er vi vist ikke hårdere ramt.

Sømanden
Indlæg: 0
Tilmeldt: 27. maj 2009, 19:35

Ja jeg tror de fleste

Indlægaf Sømanden » 25. jan 2013, 00:00


Ja jeg tror de fleste har fået denne mail fra Bjarne - men som Leif skriver, så findes der da heldigvis en "slet" knap på tastaturet.

- Ja det må ikke være sjovt at være et hjemmeside geni, når der ikke er nogen der gider lege med en, så kan man jo lige så godt forsøge at genere dem der ikke gider lege mest muligt! ( er det ikke lidt lige som med små børn ?? )

#1031 Karsten


Det vil måske være en god ide at afmelde Jeres mail-adresse i bunden af tilsendte mail inden den slettes, ellers får det vel aldrig ende!!

Enig i at afsender måske er "hjemmeside geni", men savner nu ikke de medfølgende kommentarer i en nedladende og bedrevidende tone der ofte fulgte med fra den kant!


Tilbage til "Generelt forum"

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 86 gæster